FANDOM

Położenie: Droga MlecznaGromada lokalnaUkład Słoneczny /  3. planeta

Leksykon Edytuj

Mass Effect 3 Edytuj

Ziemia, świat ojczysty i stolica ludzkości, przed atakiem Żniwiarzy przechodziła nowy złoty wiek. Choroby, zanieczyszczenia i inne problemy społeczne znikały dzięki rozwojowi technologii i bogactwu zasobów pochodzących z kolonii. Ziemia inspirowała nawet kultury obce, co – zważywszy na krótką obecność ludzi na scenie galaktycznej – doprowadziło do nieproporcjonalnego wzrostu wpływów tej planety.

Atak Żniwiarzy przekreślił całe dotychczasowe życie. Wielkie ziemskie miasta to dla Żniwiarzy składy ludzkiego DNA do pozyskania. Statki bojowe Żniwiarzy, o sile liczonej w megatonach, w parę chwil zniszczyły ośrodki przemysłowe. Wojska rozdzielonych państw Ziemi zachowały jedynie częściową łączność z wojskami Przymierza Układów, przez co opór planety jest słaby i nieskoordynowany. Strata sieci boi komunikacyjnych odcięła gospodarkę Ziemi od reszty galaktyki, co odbiło się głośnym echem na galaktycznych rynkach i znacząco utrudniała otrzymanie pomocy.

Minerały Edytuj

Ziemi nie można przeskanować w celu pozyskania minerałów.

Misje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wśród znanych ziemskich rządów funkcjonujących w połowie XXII wieku znajdują się Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Unia Europejska i Chińska Republika Ludowa.
  • Według Mass Effect: Incursion, populacja Ziemi w 2183 roku wynosi blisko 12 miliardów ludzi – 11,490,225,106.
  • Gdy w Mass Effect 2 wejdzie się na orbitę Ziemi, obraca się ona w przeciwnym kierunku niż w rzeczywistości, sprawiając, że Słońce znajduje się na zachodzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki