FANDOM

Groźna i potężna armia turian cały czas czeka w gotowości. Obecnie wielka flota i liczna armia Hierarchii jest potrzebna by wygrać w największej wojnie w historii galaktyki.

79. flotylla turianEdytuj

WA AlienFleet.png

Siła militarna: 40

Turiańska 79. flotylla wyróżniła się w czasie Rebelii Krogańskich, gdy wdała się w walkę z krogańskimi statkami wojennymi nad Digeris. Wiele jej statków poświęciło się, żeby zniszczyć krogańskie okręty atakujące kolonię. Po wiekach, flotylla wciąż polega na swojej prędkości i niewykrywalności, które pozwalają jej dręczyć wrogów. Jej statki odwracają uwagę, ściągają na siebie ogień i bombardują wojska naziemne, dopóki obronie przeciwlotniczej nie uda się ich namierzyć

Szósta Flota turianEdytuj

WA AlienFleet.png

Siła militarna: 135

Turiańska marynarka ma najwięcej pancerników ze wszystkich gatunków żyjących w Drodze Mlecznej. Hierarchia Turian ograniczyła produkcję tych statków jedynie dlatego, że Traktat z Farixen, ze względu na siłę ognia pancerników, ściśle określił ich dopuszczalną liczbę. Turiańska Szósta Flota teoretycznie klasyfikowana jest jako siły przeznaczone do operacji pokojowych. Przed atakiem Żniwiarzy używano jej głównie do patrolowania przestrzeni wokół Cytadeli. Teraz czeka w gotowości do lotu w inne rejony i walki z najeźdźcami.

AKUALIZACJA (Cytadela: Trucizna Cerberusa na turian)

Siła militarna: 8

Komandor Shepard zdobywa z laboratorium Cerberusa recepturę neurotoksyny, dzięki której można sporządzić antidotum dla otrutego turiańskiego generała.

AKUALIZACJA

Siła militarna: 10

Gdy Cerberus zaatakował turiańską kolonię na Aefusie, Szósta Flota podjęła próbę odbicia planety. Natarcie zakończyło się sukcesem, lecz flota straciła wiele statków.

43. dywizja piechoty morskiej turianEdytuj

WA Turians.png

Siła militarna: 90

Turiańska 43. dywizja piechoty morskiej została stworzona podczas historycznych Jednoczących Wojen, które wstrząsały Palavenem ponad dwa tysiące lat temu. 43. dywizja utrzymuje stosunki z innymi rasami Cytadeli, prowadząc wspólne manewry ćwiczebne z wojskami asari, salarian i, od niedawna, Przymierza. Znajomość metod walki sojuszników okazała się być bardzo przydatna, gdyż dzięki niej żołnierze 43. dywizji mają wystarczającą dyscyplinę i doświadczenie,żeby zintegrować się z każdą armią, na każdym polu walki.

Siódma Flota turianEdytuj

WA AlienFleet.png

Siła militarna: 90

Turiańskiej Siódmej Flocie powierzono niełatwy przywilej pilnowania Tygla w trakcie jego budowy. Flota nieustannie monitoruje przestrzeń wokół tego olbrzymiego urządzenia, koordynując swe działania z patrolami Przymierza i kontrwywiadowczymi programami Wl. Siódma Flota wie, czym dla galaktyki byłoby przełamanie przez Żniwiarzy jej obrony. Kapitan każdego ze statków gotów jest poświęcić własne życie, gdyby miało to zapewnić Tyglowi bezpieczeństwo.

AKUALIZACJA (Cytadela: Sabotaż medi-żelu)

Siła militarna: 5

Skrzynie z medi-żelem opartym na aminokwasach prawoskrętnych zostały wysłane do turiańskiej Siódmej Floty. Ta dostawa umożliwi turiańskim medykom leczenie potencjalnie śmiertelnych ran.

AKUALIZACJA (Małpia Grań: Sztandar Pierwszego Regimentu)

Siła militarna: 40

Odzyskanie legendarnego Sztandaru Pierwszego Regimentu napełniło nadzieją serca zmęczonych turiańskich żołnierzy.

AKUALIZACJA

Siła militarna: 5

Podczas wywiadu prowadzonego przez Dianę Allers Shepard podkreśla, jak bardzo kroganie potrzebują turiańskiego wsparcia, co podnosi morale palaveńskich żołnierzy.

Czarna Straż turianEdytuj

WA Turians.png

Odblokowanie: Tuchanka: Bomba

Siła militarna: 75

Czarną Straż, drużynę wyjątkowo utalentowanych żołnierzy sił specjalnych, wysyła się na misje, które zagrażają bezpieczeństwu samego Palavenu. Oddział przeniesiono z jego ojczystego świata na rozkaz prymarchy Adriena Victusa, który chciał wykorzystać tę elitarną jednostkę w mniej beznadziejnych misjach w galaktyce. Większość akcji Czarnej Straży jest utajniona, chociaż powszechnie przyjmuje się, że jej członkowie mają najwyższy wskaźnik udanych operacji w całej historii turiańskich wojsk. Plotki mówią, że Saren Arterius był członkiem Czarnej Straży, nim został Widmem, chociaż, mając na uwadze jego młody wiek w chwili wstąpienia do wojska, wydaje się to mało prawdopodobne.

Korpus inżynieryjny turianEdytuj

WA Turians.png

Siła militarna: 110

W społeczeństwie, w którym wojsko jest równoznaczne z rządem, turiański korpus inżynieryjny odpowiada za wszystko, od konserwacji chodników po budowę portów kosmicznych. Stali się oni sławni poza Palavenem po tym, gdy pomogli Cytadeli w rekordowo szybkiej naprawie szkód wyrządzonych przez Suwerena. Inżynierowie TKI postrzegają Tygiel jako największe wyzwanie w ich karierach. Dzięki swojej wiedzy i wyposażeniu udało im się przyspieszyć proces budowy.

Turiański oddział specjalnyEdytuj

WA Turians.png

Siła militarna: 40

Kapitan straży Viodinos stoi na czele oddziału specjalnego, który podczas wojny na Taetrusie wsławił się wytropieniem przywódców turiańskich separatystów sprzeciwiających się Hierarchii. Podczas wojny separatyści wlecieli statkiem poruszającym się z prędkością nadświetlną w samo serce stolicy Taetrusa. Najcięższe walki oddział Vidinosa stoczył w Potopowej Dziczy - na nieprzyjaznych bagnach zamieszkanych przez zagorzałych zwolenników separatystów

Prawosrkętne racje żywnościoweEdytuj

WA DextroRations.png

Wymaga zainstalowania DLC Lewiatan. Zasób dostępny po przeskanowaniu planety Triginta Petra.

Siła militarna: 10

W chwili ataku Żniwiarzy na planetę Triginta Petra miejscowy rynek rolny odznaczał się nadwyżką produktów spożywczych, mięsnych i roślinnych, przeznaczonych dla gatunków opartych na prawoskrętnych aminokwasach. Zarówno wojska turian, preferujących w swojej diecie mięso, jak i zwykle wegańskich quarian, zdecydowanie upodobały sobie zdobyte na planecie racje żywnościowe, co sugeruje, że mieszkańcy planety, wybici doszczętnie przez wroga, mieli całkiem wyrafinowany smak. Posiłek z Petry podany przed bitwą może podnieść na duchu oddział, który stracił serce do walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki