FANDOM

Metody działania Człowieka Iluzji stały się niezwykle ekstremalne, co sprawiał, że najbardziej wykwalifikowani agenci zaczęli porzucać Cerberusa. Zaproponowali swoją pomoc w walce ze Żniwiarzami.

Dane badawcze Cerberusa Edytuj

WA ExCerberus

Odblokowanie: Ukończenie N7: Labolatorium Cerberusa.

Siła militarna: 50

Dane znalezione w laboratorium Cerberusa mówią o składzie i sile różnych oddziałów Żniwiarzy. Naukowcy Przymierza weryfikują te informacje, ale wydają się one wiarygodne. Dzięki nim, Wl Przymierza mogą kreować strategie przeciw wojskom naziemnym Żniwiarzy.

Zaawansowana eskadra myśliwskaEdytuj

WA CerberusFighters

Odblokowanie: Ukończenie N7: Baza myśliwców Cerberusa.

Siła militarna: 75

Na Noverii przejęto od wojsk Cerberusa szwadron zaawansowanych technicznie myśliwców. Te szybkie, zwrotne i zużywające zdumiewająco mało paliwa jednoosobowe statki dysponują do tego zaskakującą - jak na ich rozmiary - siłę ognia. Po przemalowaniu włączono je do służby, gdy tylko Przymierze zainstalowało na nich własne programy Wl i sprawdziło, czy nie ma na nich niepożądanych urządzeń lub nadajników.

Byli naukowcy CerberusaEdytuj

WA ExCerberus

Odblokowanie: Ukończenie Arrae: Byli pracownicy naukowi Cerberusa.

Siła militarna: 25

Prowadzone przez Człowieka Iluzję poszukiwania elity ludzkości przyciągnęły wielu renomowanych naukowców. Cerberus oferował hojne wynagrodzenia, nowiutkie ośrodki badawcze i nieograniczone budżety. Pomimo tych ogromnych korzyści niektórzy zaczęli zastanawiać się nad etycznymi konsekwencjami swojej pracy. Naukowcy uratowani na Gelliksie odeszli z Cerberusa jako jedni z pierwszych. Teraz mocno zaangażowali się w budowę Tygla.

Dr Brynn ColeEdytuj

WA DrCole

Siła militarna: 25

Doktor Brynn Cole prowadziła kiedyś dla Cerberusa badania nad technologią pozostawioną przez Zbieraczy. Z czasem zerwała więzi z Człowiekiem Iluzją i pomogła dziesiątkom naukowców wraz z rodzinami uciec z organizacji. Cole dołączyła do projektu Tygiel, służąc przy budowie broni wiedzą zdobytą podczas pracy na rzecz Cerberusa.

Dr Gavin ArcherEdytuj

WA DrArcher

Odblokowanie: Przerwanie Projektu Nadzorca w Mass Effect 2, ukończenie Akademia Grissoma: Śledztwo i Arrae: Byli pracownicy naukowi Cerberusa.

Siła militarna: 25

Gavin Archer, znany specjalista do spraw inteligencji syntetycznych z Terra Novy, zniknął przed laty, żeby pracować dla Cerberusa. Po rozstaniu z byłym już pracodawcą dołączył do naukowców konstruujących Tygiel. Dzięki badaniom nad Wl i SI - w szczególności nad gethami - dysponuje wyjątkową wiedzą na temat przetwarzania równoległego i komunikacji międzysystemowej, co natychmiast przełożyło się na poprawę skuteczności broni.

Jacob TaylorEdytuj

WA Jacob

Odblokowanie: Jacob przeżył Samobójczą misję, ukończono Arrae: Byli pracownicy naukowi Cerberusa.

Siła militarna: 25

Przyczyniwszy się do zniszczenia Zbieraczy, Jacob Taylor zerwał kontakty z Cerberusem. Zaangażował się w wojnę po ataku na kryjówkę byłych agentów Cerberusa, w której przebywał. Jacob nie zgodził się na ponowne przyjęcie do służby w korpusie piechoty morskiej Przymierza, ponieważ uważał, że dyskwalifikuje go współpraca z Cerberusem. Został natomiast konsultantem doradzającym Przymierzu w sprawach taktyki Cerberusa. Bierze także udział w atakach na cele należące do Człowieka Iluzji.

Uciekinierzy z CerberusaEdytuj

WA ExCerberus

Odblokowanie:

  • Ukończenie Mass Effect: Infiltrator (40 punktów),
  • Stopień "Weteran" na każdym punkcie kontrolnym w głównej kampanii (40 punktów),
  • Stopień "Weteran" na każdym punkcie kontrolnym w misji bonusowej "Incarceration" (40 punktów).

Siła militarna: 40-120

Cerberus przetrzymuje ludzi i obcych w tajnym ośrodku. Część uciekinierów stamtąd zgłosiła się na ochotnika do walki z dawnymi prześladowcami.

Uwaga: W związku z nieznanym błędem, można osiągnąć czwarty poziom tego zasobu zamiast maksymalnie trzeciego. Wartość Zasobów wojennych to 160, zamiast 120. Pochodzenie tego błędu wydaje się być powielone i nieznane.

Miranda Lawson Edytuj

WA Miranda

Odblokowanie: Miranda przeżyła Samobójczą misję w Mass Effect 2 i Priorytet: Horyzont.

Siła militarna: 25

Miranda Lawson to była agentka Cerberusa. Jej inteligencja, wykształcenie i zdolności przywódcze wywarły takie wrażenie na Człowieku Iluzji, że powierzył jej nadzór nad Projektem Łazarz, któremu komandor Shepard zawdzięcza swoje wskrzeszenie. Lawson wspomaga Przymierze swoją obszerną wiedzą na temat poczynań Człowieka Iluzji, naprowadzają je na trop kilku tajnych operacji Cerberusa. Lawson jest świetnym strzelcem, a zarazem uzdolnioną biotyczką; na polu bitwy czuje się równie dobrze jak w sali obrad.

Byli inżynierowie CerberusaEdytuj

WA ExCerberus

Odblokowanie: Zaproszono Kelly Chambers na kolację i przeżyła ona Samobójczą misję w Mass Effect 2; przekonanie Kelly do zmiany tożsamości podczas rozmowy w Dokach przed Priorytet: Cytadela II i rozmowa z nią po ataku Cerberusa.

Siła militarna: 10

Kelly Chambers skontaktowała się z kilkoma byłymi inżynierami Cerberusa i zdołała nakłonić ich do wyjścia z ukrycia i wzięcia udziału w pracach nad Tyglem - w ramach zadośćuczynienia za ich dawne błędy. Ci dezerterzy z szeregów Cerberusa przystąpili do pracy z ogromnym zapałem, oburzeni zdradą, jakiej dopuściła się wobec ludzkości ich organizacja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki