FANDOM

„Nie jesteśmy Legionem”

WI gethów jest wirtualną inteligencją stworzoną przez prawdziwe gethy by badać Żniwiarzy. Pojawia się w Mass Effect 3 pod warunkiem, że Legion nie przeżył misji samobójczej, nie został z rekrutowany bądź został oddany Cerberusowi. Po raz pierwszy spotykamy go w unieruchomionym pancerniku gethów. Wspiera później Sheparda, gdy ten dostaje się do serwera gethów oraz w ataku na bazę Żniwiarzy na Rannochu.

W angielskojęzycznej wersji gry głosu postaci użyczył DC Douglas.

Mass Effect 3Edytuj

WI gethów pod względem fizycznego wyglądu nie różni się zasadniczo od aparycji Legiona. Element różniącym oba gethy jest brak u WI elementów pancerza N7 na tułowiu, które posiadał jego poprzednika, by załatać dziurę po postrzale. Zamiast fragmentu zbroi, uszkodzone miejsce jest wypełnione hologramem. Będąc na pokładzie Normandii informuje komandora, że podobnie jak Legion jest mobilną platformą gethów zawierającą 1183 programy, stworzoną do badania Żniwiarzy i kontaktu z istotami organicznymi. Nie posiada on żadnych danych na temat wydarzeń następujących po ataku Sarena Arteriusa na Eden Prime. Brak owych wspomnień wynika z osiągnięcia konsensusu przez gethy w sprawie nie podejmowania współpracy z istotami organicznymi. Gdy Shepard nazywa go Legionem ten wyraźnie zaprzecza, mówiąc że nim nie jest. Geth w stosunku do komandora jest mniej przyjazny niż jego poprzednik i nie może zrozumieć dlaczego Legion zaprzyjaźnił się z istotami organicznymi.

Podczas finałowej batalii między quarianami a gethami, obecność WI gethów uniemożliwia pokojowe rozwiązanie konfliktu. Jeśli komandor wybierze stronę "stwórców", geth stwierdzi, że wybór współpracy z istotami organicznymi był błędem i zaatakuje Sheparda po czym zostanie zabity. Gdy komandor pozwoli mu na aplikowanie kodu Żniwiarzy gethom, okaże się, że konieczne jest jego osobiste poświęcenie by dokończyć transmisję. Wówczas mówi Shepradowi, że sceptycyzm gethów wobec istot organicznych zniknął oraz dziękuje komandorowi. Dokończenie transmisji pozwala zwyciężyć flocie gethów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki