FANDOM

Mapa polityczna galaktyki.png

Mapa polityczna galaktyki

Trawers Attykański – umowna nazwa regionu politycznego galaktyki, pełniącej rolę strefy buforowej pomiędzy Układami Terminusa a przestrzenią Rady. Chociaż definicje obszarów wchodzących w skład Trawersu są płynne, obejmuje on terytorium pomiędzy Gromadą Exodus, gromadą Attyka Beta, Rozpadliną Kalestona, Mgławicą Końskiego Łba a Sentry Omega. Przestrzeń zawiera wiele światów zamieszkałych niegdyś przez protean oraz dużą sieć przekaźników masy. Kolonie położone na Trawersie Attykańskim są celem nieustannych ataków ze strony Układów Terminusa. Niestabilna sytuacja nie powstrzymuje jednak zainteresowanych pozostałościami cywilizacji protean.

Cytadela oficjalnie uznaje ten obszar za własny, tym niemniej pod kontrolą sił z Terminusa znajduje się wiele planet i układów. Nie chcąc angażować się w otwarty konflikt z Teminusem, Cytadela nie angażuje swoich sił na tym obszarze. Działania Przymierza Układów nie budzą zastrzeżeń Rady Cytadeli, ponieważ Przymierze rozwiązuje spory bez jej udziału.

Miejsca na Trawersie AttykańskimEdytuj

GromadyEdytuj

Planety rodzinneEdytuj

KolonieEdytuj

Stacje kosmiczneEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Określenie „attykański” pochodzi od słowa „Attyka”, krainy historycznej w starożytnej Grecji.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki