FANDOM

Tazzik to salariański zabójca zatrudniony przez Handlarza Cieni.

Mass Effect: Odkupienie Edytuj

Tazzik jest agentem Handlarza Cieni z nieskalaną reputacją, z łatwością rozpoznany został przez Ferona w trakcie jego przylotu na Omegę w 2183, gdzie nadzorował operacje Błękitnych Słońc w trakcie transportu ciała Komandora Sheparda dla Zbieraczy. Pomimo ingerencji Liary T'Soni, Tazzik wymknął się z Omegi wraz z ciałem do głównej kwatery Handlarza Cieni na Alingon.

Zanim dochodzi do transakcji, Tazzik zapewnia Zbieraczy o wartości ich zakupu, nie zważając na wysoce niepewny stan w jakim ciało się znajdywało. Niespodziewanie na spotkaniu stawia się Feron twierdząc, iż Handlarz domaga się całkowitej zapłaty aniżeli pół na pół jak zaproponował Zbieracz. Salarianin zaczął mu wierzyć i zastanawiać się nad zachowaniem łupu, gdy negocjator zaczął mamrotać i nazywać Ferona zdrajcą. Wbudziło to czujność Tazzika, gdyż Zbieracz nie mógł znać jego imienia, następnie wycelował w drella swoją broń.

Tazzik

W tym momencie Feron zaalarmował Liarę o nagłym ataku. Pomimo prób powstrzymania asari, które skończyły się jedynie opóźnieniem salarianina przez drella, kobieta ucieka wraz z ciałem na pokładzie jego statku. Zabójca ostatni raz widziany jest przez Liarę gdy ten powala Ferona na ziemię i bije go po twarzy do krwi.

Mass Effect 3 Edytuj

Jeśli Liarze udało się ocalić Ferona z rąk Handlarza Cieni przed zniszczeniem jego bazy w 2186, asari prosi drella o wytropienie Tazzika. Według mężczyzny salarianin nie jest ani trochę zadowolony, iż otrzymywać będzie od niego rozkazy, jednakże dostosował się i zachowuje niczym ochroniarz dla Ferona i grupy agentów Handlarza Cieni w trakcie ich podróży przed Układy Terminusa. Tazzik niema pojęcia o nowej roli Liary jak Handlarza co można wyciągnąć na podstawie rozmowy, według której dla salarianina nic się nie zmieniło oprócz Ferona którego uważa bardziej za przedmiot niż wartość.