FANDOM

Ludzki strażnik
Strażnicy wykorzystują moce technologiczne i biotyczne, sabotując wrogów i ochraniając współtowarzyszy. Gra strażnikiem skupia się na ochranianiu drużyny przy pomocy barier kinetycznych oraz uzdrawianiu. Strażnikiem jest Kaidan Alenko.

Mass Effect

Atuty

Sentinelclasstransp.png

Talent klasowy

Strażnicy zwiększają siłę rażenia pistoletów i redukują czas ładowania mocy biotycznych i technologicznych. Mogą specjalizować się jako bastion lub medyk, co

  1. skraca czas ładowania rzutu, podniesienia, bariery i zastoju, sabotażu, przeciążenia, pierwszej pomocy i porażenia nerwowego o 3%, zwiększa obrażenia pistoletu o 2%, a jego celność o 4%.
  2. skraca czas ładowania mocy biotycznych i technologicznych o 5%, zwiększa obrażenia od pistoletu o 4%, a jego celność o 7%.

Mass Effect 2

Fizjologia strażnika

Bronie

Moce

Sentinel-Guide.png

Mass Effect 3

Strażnicy posługują się w walce niepowtarzalną mieszanką zdolności biotycznych i technologicznych. Korzystają również z zaawansowanych tarcz, dzięki którym mogą rzadziej korzystać z osłon i skuteczniej nacierać na przeciwnika. Pancerz ten można także zdetonować, rażąc wszystkich wrogów, którzy znajdą się w pobliżu.

Moce

Udźwig

Strażnicy otrzymują 15-procentowy bonus do udźwigu po osiągnięciu 1. poziomu mistrzostwa obronnego, który zwiększa się do 35% po osiągnięciu 2. poziomu. Strażnik może zwiększyć maksymalny udźwig do 75%, jeśli na 5. poziomie mistrzostwa bojowego wybierze zdolność „Udźwig”. Plasuje go to w tym samym miejscu co szpiega i szturmowca – niżej niż żołnierza, ale wyżej niż adepta i inżyniera.

Rasy

Strażnikami mogą być przedstawiciele następujących ras:

Spectreslogo.png Klasy Spectreslogo.png
ŻołnierzInżynierAdeptSzpiegSzturmowiecStrażnik

Więcej z Fandomu

Losowa wiki