FANDOM

Fuel depot.jpg
Stacja paliw jest stacja kosmiczną używaną do magazynowania paliwa. Może być ono zakupione przez Statek kosmiczny. W czasie podróży między układami w danej gromadzie okręt zużywa paliwo. Koszt jednej jednostki paliwa to 1 kredyt.

Mass Effect 2Edytuj

W Mass Effect 2 poza na stacjach można zakupić również sondy. Próbnik są wykorzystywane do wykrywania złóż minerałów oraz anomalii z niezbadanych planet. Kosztują 100 kredytów za 5 sztuk. Gra zawsze pobiera 100 kredytów nawet wtedy, gdy do maksimum sond brakuje nam mniej niż 5 egzemplarzy. Tankowania może przerwany gdy odlecimy od stacji.

Jeśli Normandii skończy się paliwo, wówczas EDI zacznie zużywać minerały pozyskane z skanowania planet jako środki pędne.

Układy planetarne gdzie występują stacje paliw:

Mass Effect 3Edytuj

W Mass Effect 3 z powodu inwazji Żniwiarzy, wiele stacji paliw zostało zniszczonych. Dzięki skanowaniu można odkryć zniszczone obiekty pozyskać od 100 do 800 jednostek paliwa. Sprawne magazyny można znaleźć w niektórych układach.

Gdy Normandii skończy się paliwo, fregata jest automatycznie przenoszona do systemu ze stacją. Statek nie może podróżować między układami póki nie uzupełni środków pędnych. Normandia automatycznie tankuje podczas każdego dokowania w na Cytadeli.

Stacje paliw położone w systemach z przekaźnikami masy, znajdują się w następujących gromadach:

CiekawostkiEdytuj

  • W Art of the Mass Effect możemy zobaczyć, że podobny wygląd do stacji paliw mają niektóre statki turian. Można je zobaczyć również w Mass Effect podczas pierwszego dokowania Normandii na Cytadeli oraz w Mass Effect: Evolution jako turiańskie statki wojenne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki