FANDOM

SameshBhatia

Samesh Bhatia jest człowiekiem, mężem Nirali Bhatii, żołnierki Przymierza, która zginęła podczas ataku na Eden Prime.Można go spotkać przed wejściem do ambasad w Prezydium Cytadeli, po uratowaniu Tali. Jeżeli przy rozmowie z nim jest obecna Ashley, wspomni o znajomości z Nirali.

Samesh jest zmartwiony, ma problem z Przymierzem. Wyjaśnia, że ciało jego żony nie może do niego wrócić, wojsko Przymierza zaś nawet nie chce podać powodu dlaczego. Prosi więc Komandora Sheparda, aby ten porozmawiał z Clerkiem Boskerem, ambasadorem, znajdującym się w Holu Ambasady. Tam Komandor otrzymuje wyjaśnienia, że ciało Nirali jest badane, a wiedza zdobyta podczas sekcji, pomoże Przymierzu w zrozumieniu przeciwnika - gethów. Jeżeli Shepard będzie naciskał na ambasadora ciało zostanie zwrócone, a my otrzymamy punkty Idealisty. Można też stanąć po stronie armii i wyjaśnić Sameshowi jakie to ważne, aby przeprowadzić dalsze testy. Jeżeli Ashley jest w zespole, po pożegnaniu z Sameshem powie mu jaką wielką miłością darzyła go Nirala.

PrzydziałyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki