FANDOM

Samantha Traynor jest ludzką specjalistką ds. łączności, służy na Normandii w ME3. Na pokładzie statku pełni podobną funkcję co Kelly Chambers w ME 2. Jest potencjalną partnerką do romansu dla żeńskiej wersji komandora Sheparda.

Akta

Samantha urodziła się w kolonii na Horyzoncie. Jej rodzice pochodzą z Londynu, ona sama spędziła trochę czasu w Anglii podczas studiów na Uniwersytecie Oksfordzkim. Podczas ataku Zbieraczy na Horyzont przebywała w kolonii.

Romans

Samatharomance

W pewnym momencie Shepard może zaprosić Samanthę do swojej kajuty pod pretekstem rozegrania partii szachów. Stanie się to tylko wtedy gdy będziemy z nią rozmawiać. Traynor zauważa, że kajuta kapitańska na Normandii jest większa niż niejedno mieszkanie. Jeśli komandor jest kobietą, Samantha zachwyci się tym, że posiada własny prysznic, z którego Shepard może pozwolić jej skorzystać. Traynor przyznaje, że komandor interesuje ją bardziej niż tylko dowódca, co daje możliwość dołączenia do niej pod prysznicem.

Jeśli Shepard nawiąże z Samanthą romans, tuż przed powrotem Normandii na Ziemię Traynor mówi, że chciałaby mieszkać w domu z drewnianym płotkiem, psem i dwójką dzieci, po czym stwierdza, że to głupi żart, komandor przyznaje jej jednak, że to dobry pomysł. Traynor przyznaje, że nie żartowała i w rzeczywistości chciałaby spełnić to marzenie z Shepard, pytając żartem, czy notuje wszystkie jej zachcianki. Pod koniec rozmowy mówi komandor, że ją kocha.

Grając postacią męską nawiązanie romansu z Samanthą jest
SAMATHALast
niemożliwe. Jeśli podczas odwiedzin w kajucie kapitańskiej Shepard będzie korzystał z egoistycznych opcji dialogowych, zasugeruje Traynor, że chciałby się z nią przespać. Ta odpowiada, że woli kobiety i żartuje, że będzie mogła pochwalić się tym, iż złamała serce komandora .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki