FANDOM

Położenie: Droga MlecznaStrefa DMZ KroganDranek /  4. planeta

OpisEdytuj

Rothla była niegdyś sporym lodowym karłem. W końcowych latach Rebelii Krogańskich została ona jednak roztrzaskana na kawałki, prawdopodobnie w wyniku prób z nieznanym typem uzbrojenia. W rezultacie Rothla zamieniła się w zawieszone w przestrzeni pole tysięcy minisatelitów, które orbitują wokół siebie nawzajem, stale zderzając się i zmieniając kierunek lotu.

Metoda użyta do zniszczenia Rothli do dziś pozostaje nieznana. Krogański klan, który przeprowadził eksperyment, najwyraźniej w całości zginął w jego wyniku. Załogi statków, którym udało się dotrzeć do stożka świetlnego wydarzenia, zaobserwowały, że na chwilę przed rozpadem Rothli wystąpiło wjej okolicy zjawisko soczewkowania grawitacyjnego. Nie ma innych poszlak w tej sprawie.

Według popularnego extranetowego przekazu, stworzonego przez pisarza asari Delsae Orthysa, turianie ukrywają istnienie "superbiotycznej" odmiany krogan, która ponoć była wyhodowana na Rothli na drodze modyfikacji genetycznych. MDR egzekwuje zachowanie kwarantanny Pola Rothli, powołując się na doniesienia o badaczach-amatorach, których w polu wirujących odłamków spotkał smutny koniec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki