FANDOM

Rila jest jedną z trzech córek egzekutorki Samary. Jak wszystkie swoje siostry cierpi na rzadkie schorzenie genetyczne nazywane - ardat-yakshi. Wiele lat temu wraz ze swoją siostrą Falerą podjęły decyzję, by resztę życia spędzić w klasztorze na Lesuss. Trzecia z sióstr - Morinth, początkowo towarzyszyła rodzeństwu w klasztorze, ale uciekła z niego.

Mass Effect 3 Edytuj

Ostatnie chwile Rili
Po raz pierwszy o Rili wspomina jej siostra - Falere, podczas misji Kallini: Klasztor Ardat-Yakshi. Mówi Shepardowi o tym, że Żniwiarze zabrali jej siostrę do Wielkiej Sali w klasztorze. Po dotarciu do Wielkie Sali Komandor widzi Falere próbującą ocucić osłabioną siostrę. Rila będąca pod wpływem indoktrynacji Żniwiarzy atakuje siostrę i ponownie traci przytomność.

Shepard odbiera kolejny atak Żniwiarzy, ale bomba zostaje uszkodzona i musi być zdetonowana ręcznie za pomocą detonatora. Oprzytomniała Rila proponuje by to ona wysadziła bombę a Shepard zabrał ze sobą Falere. Ta jednak protestuje przeciwko decyzji siostry, ale siłą zostaje wciągnięta do windy przez Sheparda. Rila zostaje otoczona przez Banshee. Jedna ze zjaw łapie ją, unosi do góry i ciężko rani, ta zaś ostatkiem sił detonuje bombę mówiąc, że ardat-yakshi nie są niewolnicami Żniwiarzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki