Atak żniwiarzy

Prolog: Ziemia — misja rozpoczynająca Mass Effect 3, aktywowana automatycznie po zakończeniu tworzenia postaci lub wczytaniu stanu gry z poprzedniej części.

Przydział

Misja rozpoczyna się automatycznie na samym początku gry.

Opis przejści

Shep-and

Po serii przerywników filmowych i dialogów dających możliwość zdobycia punktów moralności, rozpoczyna się prolog gry, będący jednocześnie samouczkiem.

Od Andersona otrzymujesz pistolet M-3 Predator. Podążaj za Andersonem, stosując się do wskazówek wyświetlanych na ekranie. Rozpraw się z zombie wchodzącymi po ścianie. Zejdź na dół, resztę zombie pokonaj w walce wręcz. Przejdź przez zniszczone drzwi i podnieś zestaw medyczny. Zabij zombie i porozmawiaj z dzieckiem, a następnie z Andersonem, aby zdobyć punkty moralności.

Przeładuj broń i kontynuuj podążanie za Andersonem do następnego przerywnika filmowego. Zabij kanibali i porozmawiaj z rannym żołnierzem. W tym momencie możesz przydzielić punkty rozwoju Andersonowi. Przejdź przez pomost i podjeść następny zestaw medyczny, a następnie rozpraw się z kolejną falą kanibali.
Kid
Po ich pokonaniu podnieś karabin M-8 Mściciel leżący obok radia. Aktywowanie radia spowoduje nadejście trzeciej fali kanibali. W momencie, gdy wyczerpiesz cały zapas amunicji, uruchomi się przerywnik kończący misję.

Podczas przerywnika filmowego admirał Hackett zleca udanie się na Marsa.

Wrogowie

Ciekawostki

  • Nazwy stanów zapisów gry ujawniają, że prolog rozgrywa się w Vancouver.

Więcej z Fandomu