FANDOM

Położenie: Droga MlecznaPrzestrzeń NubijskaDakka /  2. planeta

OpisEdytuj

Pragia jest planetą-dżunglą, opanowaną przez gwałtownie pleniącą się, przemysłowo modyfikowaną roślinność Ze względu na to, że Pragia jest niezamieszkała i leży na uboczu, stała się w tym regionie idealną kryjówką dla handlarzy narkotyków, przemytników broni, piratów, najemników, terrorystów i tajnych agentów.

Dłuższy pobyt na Pragii jest niezwykle utrudniony ze względu na zmutowaną, często trującą florę, która jest w stanie zarosnąć całe kolonie w przeciągu kilku dni.

Wpis z leksykonuEdytuj

Pragia L
Pragia, opanowana w zastraszającym tempie przez sprowadzony z innej planety gatunek rośliny, może służyć całej galaktyce za przestrogę, przypominając o konieczności rozważnego zarządzania procesem kolonizacji.

Dwieście lat temu batarianie postanowili zamienić niezamieszkałą planetę Pragięw rolnicze zagłębie swojego imperium. Władze zdecydowały się na wprowadzenie na Pragię nowego, zmutowanego przemysłowo gatunku rośliny, który znakomicie przyjął się na tutejszych żyznych glebach pochodzenia wulkanicznego. Koszmar rozpoczął się, gdy doszło do synergii wpływu mikroorganizmów chemotroficznych oraz panujących tu warunków geotermalnych na rośliny. Powstały zmutowane szczepy trujących, a nawet mięsożernych roślin, które porosły kolonie w ciągu kilku dni, zmuszając batarian do ucieczki. Ponieważ zwierząt jest na Pragii zbyt mało, aby mogły zahamować wzrost roślin, ekolodzy Przymierza szacują, że za 400 lat dojdzie do wyjałowienia gleb.

Ze względu na to, że Pragia jest niezamieszkała i leży na uboczu, stała się w tym regionie idealną kryjówką dla handlarzy narkotyków, przemytników broni, piratów, najemników, terrorystów i tajnych agentów.

MinerałyEdytuj

Na Pragii nie ma żadnych przydatnych minerałów.

MisjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki