FANDOM

Pancerz Krwawych Smoków — niemodyfikowalny pancerz dostępny w Mass Effect 2 i Mass Effect 3.

Mass Effect 2 Edytuj

ME2 Blood Dragon Armor
Pancerz Krwawych Smoków
Właściwości: +15% do obrażeń od mocy
+10% do tarczy
Zdrowie: 200
Tarcze: 275
Dostępność: Po zarejestrowaniu Dragon Age: Początku

Opis Edytuj

Ten pancerz, stworzony na potrzeby Ziemskich Mistrzostw Walk Miejskich (EUCC), został sprawdzony w polu bodaj jeszcze bardziej rygorystycznie niż uzbrojenie ochronne współczesnych armii. Wykorzystuje wyjątkowe ogniwa paliwowe kosztujące tyle, co roczny kontrakt pierwszoroczniaka UECC. Mikrokomputer pancerza znakomicie adaptuje się do potrzeb lepszych omni-kluczy, barier kinetycznych czy wzmacniaczy biotycznych, zapewniając bezbłędną współpracę. Na osłonach korpusu i ramion widnieje logo Krwawych Smoków z Edmonton, a wnętrze pancerza zdobią podpisy wszystkich członków drużyny. Nie wiadomo, kiedy i jak pancerz wszedł w posiadanie Człowieka Iluzji, jednak wielu podpisom towarzyszą dopiski w stylu „(wulgaryzm) te gethy!” Czy „Wracaj szybko do zdrowia, Shepard!”

Dostępność Edytuj

Pancerz dostępny jest dla graczy, którzy zarejestrowali egzemplarz Dragon Age: Początku. Po rejestracji i ponownym uruchomieniu Mass Effect 2 pancerz można pobrać z menu dodatków. Po jego zainstalowaniu Shepard otrzyma wiadomość od Człowieka Iluzji, informującą o dostarczeniu pancerza do kajuty kapitańskiej na Normandii.

E-mail od Człowieka IluzjiEdytuj

Wiadomość
Od: Człowiek Iluzja

Temat: Pancerz Krwawych Smoków

Shepard,

Jacob poinformował mnie, że poszukujesz najlepszego wyposażenia - broni, pancerzy, wzmacniaczy itp. Tak się składa, że miałem coś, co czekało na ciebie w stacji badawczej Projektu Łazarz. W całym tym zamieszaniu gdzieś się zapodziało, ale Cerberus zdołał to odzyskać po ponownym opanowaniu stacji. Zajrzyj do szafy na pancerze w twojej kajucie - raczej tego nie przegapisz.

Uwagi Edytuj

Ze względu na dużą premię do obrażeń od mocy, pancerz najlepiej nadaje się dla adeptów, inżynierów i strażników.

Mass Effect 3 Edytuj

ME3 Blood Dragon Armor
Krwawe Smoki
Właściwości: -15% do czasu ładowania mocy
+30% do obrażeń od mocy
+20% do tarczy
Zdrowie: 200
Tarcze: 275
Dostępność: Kanala Exports w Prezydium
Terminal zamówień Normandii

Opis Edytuj

Ten pancerz, stworzony na potrzeby Ziemskich Mistrzostw Walk Miejskich (EUCC), został sprawdzony na polu bodaj jeszcze bardziej rygorystycznie niż uzbrojenie ochronne współczesnych armii. Wykorzystuje wyjątkowe ogniwa paliwowe, kosztujące tyle, co roczny kontakt pierwszoroczniaka EUCC. Mikrokomputer pancerza znakomicie adaptuje się do potrzeb lepszych omnikluczy, barier kinetycznych czy wzmacniaczy biorycznych, zapewniając bezbłędną współpracę. Na osłonach korpusu i ramion widnieje logo Krwawych Smoków z Edmonton, a wnętrze pancerza zdobią podpisy wszystkich członków drużyny.

Dostępność Edytuj

Pancerz można zakupić w Kanala Exports w Prezydium za 50 tysięcy kredytów, bądź przez terminal zamówień na Normandii za 55 tysięcy kredytów.

Uwagi Edytuj

Ponieważ premie zapewniane przez pancerz odnoszą się głównie do mocy biotycznych, najlepiej nadaje się on dla adeptów, inżynierów, strażników i szturmowców.

Ciekawostki Edytuj

  • Drużyna Krwawych Smoków z Edmonton to nawiązanie do BioWare, którego siedziba mieści się w Edmonton (prowincja Alberta w Kanadzie).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki