FANDOM

Położenie: Droga MlecznaMałpia GrańTrebia /  3. planeta

Opis Edytuj

„Jedyne, co na tej planecie nie jest srebrne, to turianie. Nie ulega wątpliwości, że to istoty ze stali”. Tak bohater Przymierza Jon Grissom skomentował ojczyznę turian, Palaven, gdy ludzie ujrzeli ją po raz pierwszy po wojnie pierwszego kontaktu. Wojownicza natura turian znajduje odzwierciedlenie w każdym przejawie życia na Palavenie, od architektury, poprzez sztukę, aż do polityki. Nic dziwnego, że aż do teraz ich ojczyzny nie okupował żaden najeźdźca.

Żniwiarze – świadomi reputacji swojego wroga – zgromadzili przy Palavenie potężne siły i nie wahali się bombardować tych miast, które stawiały opór – czyli wszystkich. Dym i pyły z niszczonych miast utrudniają teraz oddychanie na większym obszarze planety; dostawy wody i zasilania praktycznie ustały, ale najeźdźcy drogo zapłacili za tę batalię.

Słabe pole magnetyczne Palavenu oznacza, że poziom promieniowania słonecznego jest tu znacznie wyższy niż na innych zdatnych do zamieszkania światach. Odwiedzającym planetę ludziom sugeruje się noszenie skafandrów ochronnych lub innej formy ochrony przed radiacją.

Ciekawostki Edytuj

Palaven zaatakowany przez Żniwiarzy
  • Palaven to nazwa jednego z interesów prowadzonych na Cytadeli. Sklep bądź inny interes o takiej nazwie znajduje się na 28. poziomie okręgu Zakera.
  • Na Palavenie urodził się i wychowywał Garrus Vakarian.
  • Z Illium codziennie o 15.20 kursują promy na Palaven.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki