FANDOM

Doktor Chakwas chciałaby butelkę Lodowej Brandy Serrice, ale niestety jej nigdzie nie znalazła.

Opis Edytuj

Doktor Chakwas wspomina czasy kiedy służyła na starej Normandii.
Porozmawiaj z doktor Chakwas która aktualnie znajduje się w stacji medycznej, w kwaterach załogi, i zapytaj się jej czy czegoś potrzebuje. Powie nam ona że zgubiła ona swoją butelkę Lodowej Brandy Serrice kiedy dawna normandia została zniszczona. Chciała ją jakoś zastąpić, ale żadnej takiej samej nie znalazła.

Sposób wykonania Edytuj

Butlę można znaleźć na wyższym poziomie Zaświatów na Omedze, gdzie można ją kupić za 1.000 kredytów, w barze Pod Ciemną Gwiazdą na cytadeli, w sklepie Ratcha na Tuchance oraz można ją kupić w Wieczności na Illium po rozmowie z barmanem. Po wręczeniu butli pani doktor, można się z nią napić. Misja jest przypisywana do dziennika, ale punkty doświadczenia oraz ulepszenie pryznawane jest dopiero po napiciu się z Doktor Chakwas. Jeśli Shepard zdecyduje się napić z panią doktor, zacznie ona mówić o Richard L. Jenkins, że to dzięki niemu Przymierze jest silne i w cerberusie nie ma takich żołnierzy. Jeśli Kaidan Alenko zmarł w pierwszej części Mass Effect, zacznie ona o nim wspominać. Następnie po opuszczeniu stacji medycznej, kamera Sheparda będzie się kołysać przez kilka minut z powodu upojenia alkoholowego. Potem można porozmawiać z Doktor Chakwas o incydencie pitnym. Zależnie od wyboru jaki wybierze Shepard, doktor Chakwas może zaproponować tradycję corocznego picia Lodowej Brandy Serrice.

Nagroda Edytuj

  • Punkty doświadczenia: 40
  • Ulepszenia: Większa pojemność Medi-Żelu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki