FANDOM

Niket jest człowiekiem oraz przyjacielem z dzieciństwa Mirandy Lawson. Shepard spotyka go po raz pierwszy na Ilium podczas misji lojalnościowej Mirandy.

W oryginalnej wersji językowej głosu postaci użyczył Keith Ferguson, zaś w polskiej Jacek Kopczyński.

Mass Effect 2 Edytuj

Niket i Kapitan Enyala na Ilium
Miranda twierdzi, że Niket był jedynie jej przyjacielem z dzieciństwa, choć od czasów ucieczki od ojca tylko z nim utrzymywała później kontakt. Podczas spotkania z starą przyjaciółką jest on wyraźnie poirytowany ty, że Lawson przyłączyła się do Cerberusa, jak i tym, że zabrała siostrę nie informując go o tym. Zdradza Mirandę i chce oddać Orianę Henry'emu Lawsonowi. Uważa, że jego przyjaciółka porwała siostrę by odegrać się na ojcu i chce by Oriana cierpiała takie same niewygody jak ona sama. Niket stara się w łagodny sposób rozwiązać kwestię powrotu siostry Mirandy do ojca, nie chce urazić jej przybranych rodziców. W trakcie rozmowy Miranda może go zabić (Komandor może ją powstrzymać, dzięki specjalnej opcji idealisty),jeśli zaś tego nie zrobi, to uczyni to towarzysząca Niketowi Kapitan Enyala.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki