FANDOM

AsariScientist

Mass EffectEdytuj

Naukowiec asari jest niegrywalna klasa postaci podobna do adepta, ale z pewnymi różnicami, tj. brak talentów do broni czy pancerza. Klasa ta jest wyłącznie dostępna dla Liary T'Soni.

W odróżnieniu od stricto biotyka posiada talenty tj. elektronika i pierwsza pomoc. Początkowo jedyna skuteczną bronią we władaniu naukowca asari jest pistolet, z powodu dużej celność i ilości zadawanych obrażeń. W późniejszym etapie gry, gdy pojawią się celniejsze strzelby i karabiny szturmowe, może zmienić wyposażenie.

Istnieje błąd, który wpływa na postać Liary na wszystkich docelowych platformach (PC, Xbox 360). Pozostaje on do czasu zainstalowania patcha 1.02 w wersji PC. Jeśli odblokujesz wszystkie biotyczne talenty Liary, umiejętność przeciążenie stanie się niedostępna dla graczy używających ekranu HUD. Jedynym sposobem by go Liara używała jest zaznaczenie w opcjach, używanie mocy drużynowej jest aktywne.

TalentyEdytuj

Talent klasowyEdytuj

Talent klasowy Liary pozwala jej na zmaksymalizowanie swych zdolności biotycznych.Skraca czas ładowania biotyki, zwiększa przywracane punkty życia oraz ulepsza czas ładowania leczenia drużyny:

  1. Redukuje czas ładowania wszystkich mocy biotycznych o 4%. Pierwsza pomoc leczy o 20 punktów zdrowia więcej. Zmniejsza czas ładowania pierwszej pomocy o 1%.

Mass Effect 2Edytuj

Class Power ME2 Icon
Naukowiec asari jest mocą klasową Liary T'Soni w Mass Effect 2 (DLC Lair of the Shadow Broker). Zwiększa obrażenia od broni, żywotność oraz skraca czas ładowania mocy.

Poziomy mocyEdytuj

  • Poziom 1
    • Zdrowie: +5%
    • Obrażenia broni: +6%
    • Czas ładowania mocy: -6%
  • Poziom 2
    • Zdrowie: +10%
    • Obrażenia broni: +12%
    • Czas ładowania mocy: -12%
  • Poziom 3
    • Zdrowie: +15%
    • Obrażenia broni: +18%
    • Czas ładowania mocy: -18%

Poziom 4

Dwa warianty do wyboru:

Mistrzyni Biotyki AsariEdytuj

  • Poprawia umiejętności biotyczne:zwiększa żywotność Liary i skraca jeszcze bardziej czas ładowania mocy.
    • Zdrowie: +20%
    • Obrażenia broni: +18%
    • Czas ładowania mocy: -25%

Agent AsariEdytuj

  • Poprawia umiejętności wojskowe: zwiększa zadawane obrażenia oraz żywotność Liary.
    • Zdrowie: +20%
    • Obrażenia broni: +25%
    • Czas ładowania mocy: -18%

Więcej z Fandomu

Losowa wiki