Przymierze odkryło nowe laboratorium Cerberusa. Zbadaj i rozpraw się z potencjalnym zagrożeniem.

Pozyskanie przydziału Edytuj

Otrzymujemy przydział od Samanthy Traynor po otrzymaniu misji Priorytet: Palaven.

Sposób wykonania Edytuj

Mass-Effect-3-N7-Cerberus-Lab-Mission-Walkthrough.jpg
Gdy Shepard wyląduje promem udaj się w lewo, aby następnie wejść po schodach i przejść przez drzwi. Przeszukujemy pomieszczenie w celu uzyskaniu modyfikacji i kredytów. Następnym krokiem trzeba znaleźć i dezaktywować osłonę która uniemożliwia nam zabranie artefaktu. Gdy osłona przestała działać pojawiają się odziały Cerberusa które musimy pokonać i następnie zabieramy nasz artefakt do promu. Następnie udajemy się w prawo i przechodzimy przez drzwi i szukamy terminalu, aby pozyskać kilka kredytów więcej. Następnie wychodzimy po schodach do góry i w pomieszczeniu po lewej stronie znajdujemy nową recepturę medi-żelu dla obcych. Wracamy z powrotem schodami i skręcamy w lewo gdzie na samym dole znajduje się kolejny artefakt. Gdy zdobędziemy artefakt musimy pokonać kolejnych przeciwników i zarazem oczyścić lądowisko, aby Cortez mógł wylądować promem. Gdy prom wyląduje aktywujemy go i wracamy na Normandię.
Masseffect3-kodiak N7.png

Po wykonaniu zadania otrzymujemy 5 punktów reputacji, 10000 kredytów oraz dane badawcze cerberusa do zasobów wojennych.

Więcej z Fandomu