FANDOM

Images-10-

N7 to skrót wojskowy Przymierza Systemów. Litera N oznacza siły specjalne, a 7 najwyższy poziom doświadczenia żołnierza. Jest to ranga tylko dla żołnierzy, którzy przeszli szkolenia i treningi, dla elity wojsk Przymierza. Jednym z absolwentów tego stopnia jest Komandor Shepard.

OpisEdytuj

System stopni zaklasyfikował rangę dla oddziałów specjalnych Przymierza. Symbolem są znak N7 w kolorze białym, zaś po 7 znajduje się czerwony pięciokąt. Całość umieszczona jest na czarnym tle. Takie same barwy występują na pancerzach i broniach przeznaczonych specjalnie dla Sił Specjalnych N7.

Mass EffectEdytuj

Pierwszym ze znanych absolwentów programu N7 był komandor Shepard. Jest on głównym bohaterem trylogii Mass Effect. Poznajemy go podczas misji na Eden Prime. W leksykonie można przeczytać, iż komandor posiada właśnie najwyższą rangę możliwą do zdobycia przez członków Sił Specjalnych. Sprawia to, że Shepard cieszy się szacunkiem u większości żołnierzy i podkomendnych.

ImagesCAM4VWB6

Mass Effect 2Edytuj

Kiedy komandor został wskrzeszony przez Cerberusa, oficjalnie nie należał już do Przymierza, jednak Cerberus naprawił pancerz i zostawił symbol. Cerberus symbolem N7 oznaczał zadania które Shepard robił na obcych światach, które nie były priorytetem. Kiedy Shepard zmieniał kawałki pancerza odznaczenia nie znikały po zastąpieniu oryginalnej części inną. W DLC z miejscem katastrofy Normandii komandor odnajduję swój stary zniszczony hełm od kompletu zbroi.

Mass Effect 3Edytuj

W Mass Effect 3 komandor nadal nosi pancerz N7. Może on zmieniać jego elementy lub założyć inny komplet. Doszedł też pakiet broni N7 przeznaczonych specjalnie dla żołnierzy jego pokroju.

CiekawostkiEdytuj

- Symbol N7 stał się jednym z najlepiej sprzedających się motywów.

- Logo ME2 i ME3 jest w tych samych barwach co symbol N7.

- Edycja kolekcjonerska Mass Effect 3 ma nazwę N7.

- Wyszedł też pancerz N7 na konsole PS3.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki