FANDOM

Mysza jest człowiekiem, który żyje na Cytadeli w okręgach Zakera. Spotykamy go w czasie realizacji misji lojalnościowej Thane'a na Cytadeli.

Mass Effect 2Edytuj

Podczas wyżej wymienionego zadania Shepard i Thane kontaktują się z dawnym współpracownikiem drella. Thane mówi o Myszy, że był "szczurem kanałowym". Nazywano tak potocznie biedne sieroty, które mieszkały w systemie wentylacyjnym Cytadeli. Krios wspomina, że Mysza wraz z innymi dziećmi, był jego informatorem, w czasie, gdy działał jako płatny zabójca.

W czasie rozmowy wskazuje on na Elias Kelham jak człowieka, który wynajął syna Thane'a do zabójstwa turiańskiego polityka Joram Talida. W czasie przesłuchania Kelham Komandor, może mu zdradzić fakt, że Mysza na niego doniósł. Po udzieleniu tej informacji los dawnego "szczura kanałowego" nie jest znany.

W trakcie rozmowy z kapitanem Baileyem może go zapytać o przestępstwa Myszy. Oficer SOC wspomni o tym, że ów drobny przestępca sprzedaje nielegalne kopie WI Sheparda. Podczas rozmowy z Myszą, Shepard może go zmusić do przekazania mu jednej z kopii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki