FANDOM

Miotacz cząstek Zbieraczy
Miotacz cząsteczek Zbieraczy
Typ broń ciężka
Dostępność Horyzont
Celność Wysoka
Odrzut Brak
Tryb ognia automatyczny
Szybkostrzelność 1200 obr./min
Czas przeładowania N/A s
Statystyki obrażeń
Podstawowe obrażenia 20
Mnożniki obrażeń Pancerze x1.0
Tarcze x1.5
Bariery x1.5
Amunicja
Strzałów na magazynek N/A
Maksymalna ilość zapasowej amunicji Domyślna 500
Pancerz 549
Ulepszenie 575 - 950
Ogółem 625 - 1000
Ilość zbieranej amunicji 190

Miotacz cząstek Zbieraczybroń ciężka występująca w Mass Effect 2.

Opis Edytuj

Broń precyzyjna i zabójcza, emituje skoncentrowaną wiązkę promieni, bardzo efektywną przeciwko tarczom, zbrojom i barierom. Ilość mocy potrzebna do stworzenia destrukcyjnego promienia jest kilkanaście razy większa od ilości potrzebnej do wystrzelenia z dużą prędkością pocisku poprzez pole energii masy. Inżynierowe Normandii bez głębszych badań nie są w stanie do końca zrozumieć ani odtworzyć technologii Zbieraczy.

Przydział Edytuj

Możliwa do znalezienia podczas misji na Horyzoncie: koło kapsuły nieopodal schodów, na których Shepard po raz pierwszy widzi sparaliżowanych kolonistów; w pobliżu drzwi zamkniętych przez Delana lub po wyjściu z garażu. Jeśli komandor nie podniesie żadnego z egzemplarzy, otrzyma miotacz w ramach nagrody za wykonanie misji.

Uwagi Edytuj

  • Uwagi ogólne
    • Chociaż broń jest w pełni automatyczna, zużywa pięć jednostek amunicji jednocześnie.
    • Jest to jedna z najużyteczniejszych broni ciężkich, charakteryzująca się wielką mocą i precyzją. Strzela ciągłym promieniem, co niweluje konieczność przeładowywania i sprawia, że jest bronią ciężką odpowiednią do wszystkich typów zadań.
    • Bez względu na poziom trudności, miotacz cząsteczek nie zadaje żadnych obrażeń Shepardowi ani jego towarzyszom.
    • Niezwykle skuteczna w walce z ludzkim Żniwiarzem. Odpowiednio szybki gracz może zniszczyć nawet trzy pompy doprowadzające podczas pojedynczego ich odsłonięcia. Korzystając ze skoku adrenaliny możliwe jest zniszczenie wszystkich czterech pomp.
    • Na wyższych poziomach trudności jest jedną z bardziej ryzykownych broni. Ilość zadawanych obrażeń zależy od ciągłości ognia, co oznacza, że Shepard musi na dłuższą chwilę wyłonić się zza osłony celem dokładnego namierzenia wroga. Na wyższym poziomie trudności korzystanie z miotacza wymaga wielkiej ostrożności lub korzystania z mocy takich jak wzmocniony skok adrenaliny celem zmniejszenia otrzymywanych obrażeń.
    • Jego odpowiednik ,,proteański" jest dostępny w Mass Effect 3 po pobraniu DLC: From ashes (z prochów), tylko jeśli skończymy misję: Priorytet: Eden Prime.
  • Uwagi klasowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki