FANDOM

From ashes

Z prochów to pierwsze DLC do Mass Effect 3. Pierwsze informacje o rozszerzeniu pojawiły się 21 lutego 2012 r., kiedy został przypadkowo udostępniony przez Microsoft w usłudze Xbox Live. Niebawem Bioware potwierdziło istnienie rozszerzenia. Sam dodatek wyszedł 6 marca 2012 r. w dniu premiery trzeciej części trylogii.

OpisEdytuj

Z prochów
Cerberus zaatakował ludzką kolonie na Eden Prime i przejął nad nią kontrolę. Siły Przymierza są zbyt pochłonięte walką ze Żniwiarzami by udzielić wsparcia. Wywiad donosi, że pro-ludzka organizacja przybyła na planetę w celu zdobycia proteańskiego artefaktu i zdołała go odnaleźć. Shepard musi dostać się do koloni i odzyskać artefakt.

Odkryj zapomniane tajemnice przeszłości i zwerbuj proteańskiego członka drużyny w Pakiecie Proteańskim. Dodatkowo otrzymasz też nowy wygląd dla każdego towarzysza![1]

ZawartośćEdytuj

CenaEdytuj

Dodatek Z prochów jest bezpłatny dla wszystkich posiadaczy edycji kolekcjonerskiej Mass Effect 3. DLC można nabyć również za 800 punktów Microsoftu na Xbox-a 360, 800 punktów Bioware na PC oraz za 9,99 $ na PlayStation Network na PlayStation 3. Jest również dodawany za darmo do podstawowej wersji gry na Wii U -Mass Effect 3: Special Edition.

PrzypisyEdytuj

  1. [1] Bioware Portal Społecznościowy
Mass Effect 3 logo Zawartość do pobrania do Mass Effect 3 Mass Effect 3 logo
Promocyjne AT-12 NajeźdźcaWyrzutnia ChakramKarabin ZbieraczyM-55 Argus
M-90 IndraKolekcja N7Ekwipunek bojowy N7Pancerz Reckoner-Knight
Kampania Z prochówWersja rozszerzonaPakiet OstrzałLewiatanPakiet oporu naziemnego
Pakiet innego wyglądu 1OmegaCytadelaGeneza 2
Gra wieloosobowa Przepustka sieciowaOdrodzenieRebeliaZiemiaOdwetDzień sądu