FANDOM

ME3 Citadel
Mass Effect 3: Cytadela (ang. Citadel) to DLC do Mass Effect 3, dające dostęp do nowych obszarów i atrakcji na Cytadeli oraz możliwość spotkania się z postaciami poznanymi na przestrzeni trylogii. Dodatek zapowiedziano 21 lutego 2013 roku, a premierę miała miejsce 5 marca (PC, Xbox 360 i PlayStation 3; w Europie dzień później na PlayStation 3).

Opis Edytuj

Gdy komandor Shepard pada ofiarą złowrogiego spisku, wraz ze swoją drużyną musi odkryć kryjącą się za nim prawdę. Aby tego dokonać, weźmie udział w walkach i przemierzy Cytadelę – od Okręgów po supertajne archiwa Rady. Poznaj prawdę i walcz u boku przyjaciół – także tych z Mass Effect i Mass Effect 2, w tym m.in. z Urdnotem Wreksem!

Po zakończeniu przygody spotkaj się ze swoimi ulubionymi postaciami z trylogii Mass Effect, spróbuj szczęścia w kasynie Silver Coast, odreaguj na Armax Combat Arena albo zwiedź i urządź wedle własnego upodobania kwaterę Sheparda na Cytadeli. Dzięki unikatowej zawartości i przerywnikom filmowym z przyjaciółmi i ukochanymi, Mass Effect 3: Citadel daje ostatnią możliwość spotkania się z postaciami, które znasz od lat, i ożywić romanse.

Zawartość Edytuj

¹ Tylko w symulatorze walki

Cena Edytuj

Dodatek dostępny jest za 1200 punktów BioWare na PC, 1200 punktów Microsoftu na konsoli Xbox 360 bądź za 14.99 dolara na PlayStation 3.

Ze względu na wielkość rozszerzenia, na konsoli Microsoftu dodatek dostępny będzie do pobrania w dwóch paczkach. Za pobranie pierwszej należy wnieść opłatę, druga będzie darmowa, jednak do działania wymagane jest pobranie obydwu.

Mass Effect 3 logo Zawartość do pobrania do Mass Effect 3 Mass Effect 3 logo
Promocyjne AT-12 NajeźdźcaWyrzutnia ChakramKarabin ZbieraczyM-55 Argus
M-90 IndraKolekcja N7Ekwipunek bojowy N7Pancerz Reckoner-Knight
Kampania Z prochówWersja rozszerzonaPakiet OstrzałLewiatanPakiet oporu naziemnego
Pakiet innego wyglądu 1OmegaCytadelaGeneza 2
Gra wieloosobowa Przepustka sieciowaOdrodzenieRebeliaZiemiaOdwetDzień sądu