FANDOM

LairoftheShadowBroker2

Lair of the Shadow Broker to pakiet dodatkowej zawartości do Mass Effect 2, wydany 7 września 2011 roku na platformy Microsoft Windows i Xbox 360. Ze względów na problemy techniczne, dodatek nie ukazał się w krajach Europy Środkowej i Wschodniej – Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech – jednak gracze z wymienionych krajów mogą zainstalować go na anglojęzyczną wersję gry .

Dodatek koncentruje się na Liarze T’Soni i jej pogoni za Handlarzem Cieni. Michael Gamble, producent gry, określił Lair of the Shadow Broker mianem „największego DLC, jakie do tej pory wydano; koniec, kropka”. Było to pierwsze rozszerzenie kładące podwaliny pod wydarzenia rozgrywające się w Mass Effect 3. Dodatek można ukończyć przed przystąpieniem do samobójczej misji bądź już po jej zakończeniu.

Opis

Liara T’Soni tropi tajemniczego Handlarza Cieni i nikt nie jest już bezpieczny. Liara zrobi wszystko, aby odnaleźć mężczyznę, którego porwał Handlarz, on zaś zrobi wszystko, aby ją powstrzymać. Sprzymierz się z Liarą i badaj tropy prowadzące od luksusowej dzielnicy Illium aż do sekretnej kryjówki Handlarza Cieni. Rozszerzenie daje dostęp do akt wywiadowczych, nowych badań, pięć nowych osiągnięć oraz możliwość kontynuowania romansu z Liarą.

Zawartość

Cena

Lair of the Shadow Broker można nabyć za 800 punktów Microsoftu (Xbox 360) lub BioWare (PC). Dodatek stanowi integralną część wydania Mass Effect 2 w wersji na konsolę PlayStation 3.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki