FANDOM

   Dodatki (DLC)

Gra Mass Effect 2 doczekała się znacznej ilości dodatkowej zawartości do pobrania, na którą składają się osiem dodatków fabularnych oraz szereg dodatkowych przedmiotów, dostępnych zarówno w sprzedaży, jak i możliwych do nabycia w ramach różnych promocji.

Część dodatków udostępniana była za darmo posiadaczom przepustki sieciowej Sieć Cerberusa, wymaganej do tego, żeby móc korzystać z dodatkowej zawartości. Posiadacze gry na komputery osobiste i konsolę Xbox 360 mogli kupować dodatkową zawartość po nabyciu uprzednio odpowiedniej ilości punktów BioWare lub Microsoftu. Za gotówkę można było kupować je wyłącznie za pośrednictwem PlayStation Network. Wydanie na konsolę PlayStation 3, które pojawiło się rok później niż dwa poprzednie, w dniu premiery zawierało już część dodatków płatnych dla posiadaczy egzemplarza gry na pozostałe dwie platformy.

Nota: dodatki Lair of the Shadow Broker, Arrival oraz Genesis nie są oficjalnie dostępne w języku polskim, ponieważ – według dystrybutora – zaimplementowanie go było trudne do zrealizowania. W rzeczywistości prawdopodobnie chodziło o fakt, że dodatki te, w przeciwieństwie do wcześniejszych, zostały stworzone już po zakończeniu prac nad grą. Pierwsze dodatki, wycięte z gry przed jej premierą, zostały zdubbingowane na język polski podczas dubbingowania samej gry, zaś kolejne dystrybutor musiałby dubbingować osobno. Mimo powoływania się na trudność w zaimplementowaniu języka polskiego do dodatków, doczekały się one fanowskich spolszczeń.

Lista dodatków Edytuj

Dodatek Premiera Cena
Zawartość fabularna
Miejsce katastrofy Normandii 26.01.2010 Darmowa
Zaeed: Cena zemsty 28.01.2010 Darmowa
Projekt Hefajstos 23.03.2010 Darmowa
Kasumi: Skradzione wspomnienia 06.04.2010 560 pkt[1]
Nadzorca 15.06.2010 560 pkt[1]
Lair of the Shadow Broker 07.10.2010 800 pkt[1]
Arrival 29.03.2011 560 pkt
Genesis 18.01.2011 320 pkt[1]

Przedmioty Edytuj

Dodatek Premiera Cena
Broń i pancerz Cerberusa 09.02.2010 Darmowa
Projektor błyskawic 09.03.2010 Darmowa
Zestaw innych strojów 1 23.03.2010 160 pkt / 1,99 dol.
Pakiet wyrównawczy 04.05.2010 160 pkt / 1,99 dol.
Pakiet Egida 06.07.2010 160 pkt / 1,99 dol.
Pakiet uzbrojenia 03.08.2010 160 pkt / 1,99 dol.
Przedmioty promocyjne
Pancerz Krwawych Smoków Darmowa
Broń i pancerz Zbieraczy Darmowa
Pancerz Inferno Darmowa
Broń i pancerz Terminusa 1,99 dol.[2]
Kaptur rozpoznawczy Darmowa
Interfejs Strażnik Darmowa
Osłona głowy Umbra Darmowa
M-29 Siekacz Darmowa

Pakiety przedmiotów promocyjnych Edytuj

Pakiety takie zawierają różne przedmioty dostępne wcześniej w ramach promocji, dla posiadaczy kolekcjonerskich wersji gier lub dla osób, które zamówiły gry w przedsprzedaży. W żadnym z nich nie znajdują się jednak nowe przedmioty, które nie byłyby dostępne wcześniej.

Recon Operations Pack Edytuj

Zawartość

N7 Complete Arsenal Bundle Edytuj

Zawartość

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Zawartość dostępna za darmo dla posiadaczy gry w wersji na konsolę PlayStation 3.
  2. Darmowy dla posiadaczy wersji na komputery osobiste i konsolę Xbox 360.