Fandom

Mass Effect PL Wiki

Mass Effect: Genesis

1802strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mass Effect Genesis.png

Mass Effect: Genesis to DLC do Mass Effect 2, będące interaktywnym komiksem streszczającym fabułę pierwszej części. Komiks stworzony został przez wydawnictwo Dark Horse Comis, mające na swoim koncie również Odkupienie i Evolution.

Posiadacze PlayStation 3 mogli pobrać Genesis za darmo w dniu premiery Mass Effect 2. Był to ukłon w stronę graczy, którzy nie mogli zapoznać się z pierwszą częścią, ponieważ nigdy nie ukazała się ona na konsoli Sony, a tym samym nie posiadali save’ów pozwalających na kontynuowanie zabawy. 17 maja 2011 roku komiks udostępniono również posiadaczom wersji pecetowej (320 pkt BioWare) i Xbox 360 (320 pkt Microsoftu).

Komiks streszcza najważniejsze wydarzenia z gry i pozwala dokonać sześciu wyborów, tworząc następnie save, który można wykorzystać w nowej grze. Po pobraniu komiks uruchamia się pomiędzy prologiem a ekranem tworzenia postaci. Przygotowane zostały dwie wersje komiksu, dla męskiej i żeńskiej postaci.

Wybory Edytuj

Oglądając Genesis gracz dokonuje sześciu wyborów:

Uwagi Edytuj

  • Posiadacze Xboksów 360, którzy zainstalowali Genesis, a chcą rozpocząć nową grę od wczytania save’u z poprzedniej części, powinni odinstalować dodatek. Nawet mimo wczytania stanu z Mass Effect, gra zmusza do obejrzenia Genesis i dokonania wyborów, sprawiając tym samym, że wybory z save’ów stają się nieważne.

Ciekawostki Edytuj

  • W Genesis nie wspomina się o pewnych istotnych wydarzeniach i rzeczach. Pominięte zostały misja na Feros oraz działalność gethów, jak również wszelkie przydziały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki