FANDOM

Mass Effect: Discovery – zapowiedziana seria komiksowa rozwijająca fabułę gry Mass Effect: Andromeda. Jej głównym bohaterem będzie turianin Tiran Kandros, infiltrujący Inicjatywę Andromeda. Seria liczyć ma cztery zeszyty, a premiera pierwszego zapowiedziana została na 24 maja 2017 roku.

Dla każdego numeru przygotowano cztery warianty okładek, utrzymanych w stylu klasycznego science fiction klasy B. Ich autorami są rysowniczka Kate Niemczyk i odpowiadający za kolory Michael Atiyeh.

Scenarzystami komiksu są Jeremy Barlow, odpowiedzialny m.in. za scenariusze wielu komiksów osadzonych w uniwersum Gwiezdnych wojen, wcześniej współpracujący również przy serii Mass Effect: Homeworlds, oraz John Dombrow, jeden ze scenarzystów Mass Effect 3. Autorem rysunków jest Gabriel Guzmán, a za kolory odpowiada Michael Atiyeh, współpracujący przy wszystkich dotychczasowych komiksach z serii Mass Effect.

Opis wydawcy Edytuj

Zeszyt pierwszy Edytuj

Premiera: 24 maja 2017
Młody turiański rekrut wojskowy otrzymuje zadanie zinfiltrowania tajemniczej Inicjatywy Andromeda oraz przejęcia naukowca, który dokonał potencjalnie katastrofalnego w skutkach odkrycia.

Zeszyt drugi Edytuj

Premiera: 28 czerwca 2017
W miarę postępów w inwigilacji Inicjatywy Andromeda, Tiran Kandros natrafia na przerażającego i śmiertelnie niebezpiecznego przeciwnika – salariańskiego najemnika znanego jako agent Zeta.

Zeszyt trzeci Edytuj

Premiera: 26 lipca 2017
Podążając znalezionym przez siebie tropem, Tiran Kandros trafia na znaną z bezprawia stację kosmiczną Omega, co przybliża go do odkrycia największego sekretu Inicjatywy Andromeda. Niestety, jego tropem podąża zabójczo niebezpieczny agent Zeta.

Galeria okładek Edytuj

Seria Mass Effect
Główna seria Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3AndromedaTrilogy
Gry mobilne Mass Effect GalaxyMass Effect: InfiltratorMass Effect 3: DatapadAndromeda: APEX HQ
Zawartość do pobrania Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Książki ObjawieniePodniesienieOdwetDeceptionNexus: Początek
Komiksy Serie: OdkupienieEvolutionInvasionHomeworldsFoundationDiscovery

Minikomiksy: IncursionInquisitionConvictionBlasto: Eternity is ForeverHe Who Laughs Best

Filmy Paragon LostMass Effect