FANDOM

   Wydania gry

Gra Mass Effect: Andromeda ukazała się w kilku różnych wersjach: standardowej, deluxe, super deluxe oraz w wydaniach kolekcjonerskich.

Edycja standardowa Edytuj

Edycja standardowa dostępna po premierze gry nie zawiera żadnych dodatkowych materiałów. W ramach zamówień przedpremierowych, oferowała jednak dodatkowy kolor lakieru do pojazdu ND1 Nomad, strój swobodny dla grywalnej postaci oraz doładowania do gry wieloosobowej.

Edycja Deluxe i Super Deluxe Edytuj

Edycja Deluxe domyślnie oferuje zawartość dostępną dla wersji standardowej w przedsprzedaży, jak również następujące dodatkowe przedmioty:

  • Pancerz Poszukiwacza
  • Elitarny zestaw broni pioniera
  • Zwierzątko – pyjak
  • Cyfrowa ścieżka dźwiękowa
  • Pakiet doładowań wieloosobowych
  • Wieloosobowy pakiet startowy

Przed premierą gry oferowana była również edycja Super Deluxe, od Deluxe różniąca się jedynie ceną – za dodatkowe 100 złotych oferowała większą ilością doładowań do gry wieloosobowej.

Edycja kolekcjonerska Edytuj

MEA - kolekcjonerka

Poza powyższymi wydaniami, ukazała się również limitowana edycja kolekcjonerska, do której dodawana była zdalnie sterowana replika nomada. Wydanie kolekcjonerskie dostępne było w dwóch wersjach: zawierającym grę w wydaniu Deluxe lub tańszym, nie zawierającym gry. Poza nomadem, jedynym dodatkiem do wydania kolekcjonerskiego było metalowe pudełko na płyty z grą.

Wchodząca w skład edycji kolekcjonerskiej replika nomada wykonana została z odlewanego pod ciśnieniem metalu w skali 1:18. Posiada w pełni udekorowane wnętrze, a karoseria oświetlana jest diodami LED. Posiada napęd na sześć kół i wyposażony jest w kamerę, umożliwiającą robienie zdjęć. Sterować można nim za pomocą dedykowanej aplikacji na smartfony. Replika napędzana jest dwiema bateriami AA.

Porównanie zawartości wydań Edytuj

Przedmiot Standardowa Deluxe SD EK EK+
Gra
Pancerz badacza
Skórka nomada
Strój powszedni pioniera
Pancerz Poszukiwacza
Zestaw broni pioniera
Zwierzątko – pyjak
Ścieżka dźwiękowa
Doładowania online
Pakiet startowy online
Doładowania online
Replika nomada
Steelbook