FANDOM

Położenie: Droga MlecznaMgławica OmegaFathar /  1. planeta

Opis Edytuj

Lorek to niezwykle rzadki przykład nadającego się do zamieszkania świata krążącego wokół czerwonego karła. Pierwotnie była to kolonia asari i nosiła wówczas nazwę Esan. W 1913 roku została jednak zaanektowana przez batarian, co stało się powodem mało znaczącego incydentu galaktycznego. Mimo kilku prób, watażkom z Terminusa nigdy nie udało się objąć planety we władanie.

Lorekjest światem o niewielkiej gęstości, złożonym ze skał, metali lekkich i wodnistej skorupy. Synchronizacja obrotów z Fathar jest przyczyną podziału planety na ogrzewaną strefę gorącą i wiecznie zacienioną strefę zimną. Woda po słonecznej stronie paruje szybko i, przyjmując formę ogromnych i szybkich burz, przemieszcza się nad wyspami nadającej się do zamieszkania strefy cienia, by w końcu zamienić się w śnieg i opaść gdzieś po ciemnej stronie planety. Istnieją obawy, że nagromadzenie się tam masy lodowej może w ciągu kilku milionów lat doprowadzić do zmiany orientacji osiowej, jednak batariańscy urzędnicy odrzucają je jako nieodpowiedzialne wymysły głoszone przez wywrotowców sprzeciwiających się hegemonii.

Wykryto anomalię Edytuj

Podczas skanowania wykryto nadajnik szyfrujący przekazy w sposób charakterystyczny dla Cerberusa. Jest zarejestrowany na niezidentyfikowanego agenta. Nie udało się potwierdzić występowania oznak życia u agenta. W okolicy wykryto wysoką aktywność kodowanej komunikacji Zaćmienia. Rozpocznij

Przydziały Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki