FANDOM

Lantar Sidonis jest turiańskim najemnikiem, którego ściga Garrus Vakarian. Były turiański oficer SOC obwinia go za śmierć swoich ludzi na Omedze.

PrzeszłośćEdytuj

W czasie walki Garrusa ("Archanioła") z przestępczością na Omedze, Sidonis był jednym z jego najemników. Lantar zdradził swój oddział, sprzedając informacje o położeniu swoich towarzyszy przeciwnikom, zaś Garrusowi dał błędne wskazówki co do sytuacji w jednostce. Gdy Vakarian odkrył, że jego ludzie nie żyją, Sidonis wówczas zniknął.

Mass Effect 2Edytuj

Garrus zdobywa informacje mogące pomóc ustalić miejsce pobytu Sidonisa. Turianin dowiaduje się, że za zniknięciem najemnika stoi niejaki "Cień", przebywający na Cytadeli. Vakarian prosi Sheparda o pomoc w dokonaniu zemsty na zdrajcy. Razem odkrywają, że pod pseudonimem "Cień" ukrywał się były ludzki oficer SOC- Harkin. Po przesłuchaniu człowieka, zmuszają go do zorganizowania spotkania między Komandorem a Lantarem. Przed spotkaniem Garrus zajmuje pozycję strzelecką na balkonie górującym nad miejscem spotkania, aby z niej zabić Sidonisa. Shepard ma wybór, czy wystawić turianina Vakarianowi na "czysty strzał", czy udaremnić próbę zamachu. Jeśli zdecyduje się pomóc Garrusowi, to w odpowiednim momencie wystawi Sidonisa pod lufę karabinu Vakarian, ten zaś precyzyjnym strzałem zabije najemnika.

Sidonis in Scope

Z kolei, gdy Shepard postanowi ocalić Sidonisa, ten wyjawi, że został zmuszony przez najemników z Omegi do sprzedania swoich towarzyszy pod groźbą utraty życia. Do tej pory nie może sobie wybaczyć swojego nikczemnego czynu, co wpłynęło ujemnie na jego zdrowie psychiczne. Poprzez Komandora przeprasza Garrusa i obiecuje odkupić swoje winy. Vakarian ostatecznie rezygnuje z zamachu. Później zaś w programie informacyjnym na Cytadeli dowiadujemy się, że Lantar Sidonis dobrowolnie oddał się w ręce SOC i przyznał do współudziału w morderstwie najemników Garrusa. Nie jest jednak pewne, czy odpowie za swoje czyny, bo Omega znajduje się poza jurysdykcją Rady Cytadeli.

CiekawostkiEdytuj

  • W czasie misji lojalnościowej Garrusa:Oko za oko, jeśli postanowimy ostrzec Sidonisa przed zamachem, wtedy może on powiedzieć "jesteś lepszym człowiekiem niż ja Garrusie". Może to być nawiązaniem do brytyjskiego filmu z 1939 r. Gunga Din, opartego na wierszu Rudyard Kiplinga, którego akcja dzieje się w Indiach w czasach wiktoriańskich i gdzie pada kwestia "jesteś lepszym człowiekiem niż ja Gunga Din".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki