FANDOM

Położenie: AndromedaHelejosCivki /  4. planeta

Opis Edytuj

Khi Tasira, której nazwę można przetłumaczyć jako „miejsce podniesienia”, to ogromna, przypominająca miasto budowla Porzuconych w systemie Civki. Dzięki naszym badaniom wiemy, że po dziesięcioleciach studiowania jej Archont doszedł do wniosku, iż ta struktura to Meridian – centrum kontroli sieci krypt Porzuconych.

To może tłumaczyć, dlaczego Khi Tasira jest jedną z najsilniej bronionych lokalizacji Porzuconych w Helejosie. Stacjonuje tu znaczna część floty kettów, a APEX donosi, że Archont przysłał dziesiątki kryptologów i fizyków kettów, którzy mają rozwiązywać tajemnice miasta, bronieni przez cały batalion poddanych apoteozie. Z tego względu zbliżenie się do Khi Tasiry oznacza naruszenie granic jednej z największych fortec kettów w gromadzie Helejosa.

Aktualizacja: Mimo iż Khi Tasira nie jest tak naprawdę Meridianem, lecz – jak wiemy obecnie – modułem kontrolnym zamocowanym początkowo w Meridianie właściwym, miasto nadal jest niezwykle istotną lokalizacją Porzuconych. Mieszkała tu liczna społeczność budowniczych Porzuconych, jardaanów, i nadal można tu znaleźć wiele ich eksperymentalnych urządzeń. Stacjonujące tam statki Porzuconych wydają się sprawne, podobnie jak większość baz danych i archiwów. Zbadanie miasta, które przetrwało mimo łupieżczych zapędów kettów, mogłoby z czasem pozwolić na zrozumienie motywów jardaanów oraz Porzuconych, których po sobie zostawili.

Zadania Edytuj

Zadania główne