FANDOM

Kar'Danna vas Rayya jest quariańskim kapitanem okrętu Rayya. Jednostka ta jest rodzinnym statkiem Tali'Zorah nar Rayya.

Mass Effect 2Edytuj

Kar'Danna wita Sheparda i Tali na pokładzie Rayya. Informuje ich o szczegółach związanych z oskarżeniem quarianki o zdradę Wędrownej Floty. Na życzenie admirał Shala'Raan vas Tonbay nie informuje Tali o zaginięciu jej ojca na Alarei.

Jeśli na pokładzie quariańskiego statku komandor pojawi się w towarzystwie Legiona, kapitan vas Rayya będzie wrogo nastawiony do Sheparda. Nie chce getha na pokładzie swojego statku i wraz ze swoimi ludźmi będzie początkowo mierzy z broni do drużyny i komandora. Twierdzi, że syntetycy i Cerberus nie są mile widziani w quariańskiej flotylli. Dzięki opcji idealisty lub renegata Shepard może przekonać quarianina do tego, by pozwolił zostać Legionowi lub podporządkować się kapitanowi i odesłać go na pokład Normandii.

Mass Effect 3Edytuj

W trakcie wydarzeń na Rannoch, jeśli komandor wybierze stronę gethów, to quariańska flota wraz z Rayya ulegnie zagładzie. Jeśli Tali przeżyła wydarzenia z Mass Effect 2, to Kar'Danna drogą radiową będzie wzywał pomocy. Z jego relacji wynika, że okręt ma uszkodzony kadłub, rdzeń napędu, nie może uruchomić kapsuł ratunkowych i przygotowuje się do lądowania awaryjnego.

CiekawostkiEdytuj

  • Kar'Danna vas Rayya podczas powitania na swoim statku tytułuje komandora stopniem kapitana. Shepard jest zdziwiony tą godności i mówi, że nie służy już w Przymierzu, a podczas służby dosłużył się jedynie stopnia komandora. Kapitan vas Rayya tłumaczy, że dowodzenie statkiem jest odpowiedzialnym i ciężkim obowiązkiem, więc każdy dowódca okrętu zasługuje na taki tytuł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki