FANDOM

Kahlee Sanders jest porucznikiem Przymierza Systemów. Kahlee jest jedną z najlepszych specjalistek od systemów komputerowych i ekspertem w zakresie syntetycznej inteligencji. Jest główną bohaterką powieści: Mass Effect: Objawienie, Mass Effect: Podniesienie i Mass Effect: Odwet. W trylogii porucznik Sanders spotykamy dopiero w Mass Effect 3.

Kahlee jest średniej budowy i wzrostu. Jej charakterystyczną cechą są długie do ramion blond włosy. Taki kolor jest niezwykle rzadki, wśród ludzi w XXII wieku i uważany jest za cechę recesywną.

Mass Effect: Objawienie Edytuj

Mass Effect: Podniesienie Edytuj

ME Ascension-Sanders

Mass Effect: Odwet Edytuj

Mass Effect 3 Edytuj

Sanders
Kahlee Sanders pojawia się w ME 3 w trakcie misji w Akademii Grissoma.Po przybyciu Sheparda do placówki i przebiciu się przez siły Cerberusa, dociera do ukrywającej się Sanders. Kahlee prosi komandora by ocalił jej uczniów, którzy pozostali na terenie akademii. Opowiada o tym, że pracują ze studentami nad stworzeniem oddziału artylerii biotycznej i pyta również o Davida Andersona, które zna od ponad 20 lat. Wyraża się o nim w samych superlatywach i każe powtórzyć admirałowi, aby "nie dał się zabić". Pomaga Shepardowi ze sterowni głównego komputera w lokalizacji studentów i dróg ewakuacji. Jest wdzięczna za uratowanie uczniów. Wyraża również opinie o tym, że jej studenci w trakcie ataku Cerberusa wykazali się i potrafią na znacznie więcej, niż tylko proste wsparcie atakujących oddziałów.

Komandor w terminaluLiary, może odczytać prywatną wiadomość Sanders do Andersona. Prosi go by uważała na siebie i starał się przeżyć, ze wzgląd na nią.

Ciekawostki Edytuj

  • Na podstawie Mass Effect 3, można wysnuć wnioski, że Kahlee Sanders oraz David Anderson darzą się uczuciem, chociaż żadna ze stron nie deklaruje tego wprost.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki