FANDOM

Joram Talid jest turiańskim politykiem z Cytadeli startującym w wyborach na zarządcę w okręgu Zakera w 2185 r. Głównym punktem jego programu jest wykorzenienie przestępczości w okręgu a hasłem jego brzmi "Przejmij z powrotem swoją stację".

Mass Effect 2Edytuj

Talid jest politykiem o silnie anty-ludzkim nastawieniu. Jego sprzeciw wobec korupcji w kampanii wyborczej, nijak się ma do jego działań, gdzie stara się pozbyć z Cytadeli ludzkich przedsiębiorców. Twierdzi, że ludzcy funkcjonariusze SOC są skorumpowani i przymykają oko na przestępca ludzi. Joram wyraża swój sprzeciw temu, że ludzie w tak krótkim czasie mogli dostać własną ambasadę na Cytadeli (podczas, gdy inne rasy czekały setki, jeśli nie tysiące lat). Nie podobają mu się również pro-ludzkie sympatie Rady Cytadeli. Szczególnie bulwersuje go fakt obecność ludzkiego przedstawiciela w tym gremium od czasów Bitwy o Cytadelę, podczas gdy turianie musieli pokonać krogan by dostąpić ten zaszczytu. Turianin obiecuje, że nie spocznie póki "ludziom nie zostanie odebrana ich władza".

W czasie misji lojalnościowej Thane'a dowiadujemy, że ludzki przestępca Elias Kelham wynajął Koylata (syna Kriosa), by go zabił. Komandor Shepard może ocalić jego życie bądź go zabić.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy Talid pyta wyborców co ludzie zrobili dla nich, jeden z salarianin mówi, że "lubię ich jedzenie". To może być odniesienie do jednego z filmów Monty Pythona - Żywot Briana, gdzie podobny dialog ma miejsce i dotyczy Rzymian w Judei.
  • Chociaż Talid mieszka i pracuje na cytadeli, nie ma znaków na twarzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki