FANDOM

Lądowisko Pragii
W krótce po misji na Horyzoncie, Kelly Chambers powie nam, że Jack chce z nami rozmawiać w swojej "norce" w ładowni. Podczas rozmowy, Jack powie, że dzięki plikom, które mogliśmy jej dać (jeśli nie daliśmy jej tych danych, Jack włamie się do systemu Normandii), odkryła położenie tajnego ośrodka Cerberusa i zamierza go zniszczyć. Shepard stwierdzi, że atak na sojuszników może zaszkodzić całej operacji, ale Jack uspokoi go tłumacząc, że jest to od dawna opuszczony ośrodek, więc Cerberusa raczej go już nie obchodzi.

Kureck
Jeszcze w promie, Jack zacznie się denerwować, ale możemy ją uspokoić mówiąc, że wszystko będzie dobrze. Po wyjściu z promu, udaj się po schodach w dól do wejścia kompleksu. Już w bazie, Jack powie komentarz odnośnie pojemników w pomieszczeniu i przyzna, że nie pamięta go gdy z niego uciekała. W następnym pomieszczeniu zobaczysz nagranie, które ujawni, że nie o wszystkim Człowiek Iluzja wiedział co się dzieje w tym kompleksie. Idąc dalej trafisz do dużego pomieszczenia w którym zaatakuje cię kilka varrenów, ale nie powinieneś mieć z nimi kłopotów. W tej samej sali możesz dokonać interakcji z Jack o walkach w kompleksie. W następnym pomieszczeniu usłyszysz kolejne nagranie o przebiegu ucieczki Jack na co biotyczka będzie wyraźnie zaprzeczać. W kolejnym pokoju czeka Cię walka z jednym kroganinem i plutonem vorchów. Po pokonaniu ich zhakuj drzwi i idź dalej. W pomieszczeniu gdzie trzymano dzieci najpierw zaatakują cię dwa vorche, a potem trzy varreny. Dalej będziesz mógł usłyszeć dwa kolejne nagrania, a także zdobyć ogniwa do broni ciężkiej i ulepszenie - siła rażenia mocy biotycznych. Do celi Jack będzie dzielił cię już tylko Kureck ze swoimi ludźmi. Po pokonaniu ich idź do byłego pokoju Jack.
Aresh1

Tam spotkasz Aresha - jednego z dzieci, które przeżyły ucieczkę Jack, a także osobę, która zamierza ponownie otworzyć ten kompleks. Jeśli masz wystarczająco dużo punktów moralności możesz przekonać Jack by nie zabijała Aresha. Nieważne czy Aresh przeżył czy nie, Jack zapyta cię czy może się rozejrzeć po swoim pokoju. Możesz się na to zgodzić lub nie. Na sam koniec ujrzysz krótką scenkę jak Jack wysadza były kompleks Cerberusa.

Podsumowanie misjiEdytuj

  • Punkty doświadczenia: 750
  • Kredyty: 15000 od Cerberusa oraz 15000 znalezione w czasie misji
  • Zasoby: 500 pierwiastka zero
  • Ulepszenia: Siła rażenia mocy biotycznych

Więcej z Fandomu

Losowa wiki