FANDOM

Irikah Krios - była drellem płci żeńskiej, żoną Thane'a Kriosa jak i matką dla ich syna - Kolyat'a.

Irikah spotkała swego męża spoglądając na niego przez lunetę jego karabinu wyborowego, by chwilę potem rzucić się pomiędzy strzelca a jego cel. Jej działanie pozostało niezatarte do tego stopnia, iż Thane obrał sobie za cel spotkanie jej ponownie. Kiedy w końcu dochodzi między nimi do tegoż spotkania, Thane pada na swe kolana, przepraszając za swoje czyny, oraz błagając o wybaczenie. Pokazała mu ona bowiem świat z innej perspektywy niż pryzmatu pracy, wybaczyła mu jego poczynania, by ostatecznie się w nim zakochać. Po jakimś czasie, Thane oraz Irikah pobrali się co dało im przywilej opuszczenia służby u hanarów w celu stworzenia rodziny. W późniejszym czasie, Thane oraz Irikah mieli syna którego nazwali Kolyat'em.

Wszakże Thane, wiedział jak użyć swoich talentów wyłącznie do destrukcji, więc starał się trzymać swoją pracę oraz małżeństwo w separacji. Z biegiem czasu, stawał się coraz bardziej beztroski co doprowadziło do jego zguby. Przebywając zbyt długo od własnego domu, oraz po zabiciu przywódców batariańskiego kręgu niewolników, ich współpracownicy zapłacili Handlarzowi Cieni by dowiedział się kim był Thane. Jednakze mordercy ruszyli za jego rodziną gdyż nie mieli w sobie na tyle odwagi, by zmierzyć się z Thanem we własnej osobie, w wyniku czego zabili Irikah.

Jakiś czas po jej morderstwie, Thane powrócił na rodzinną planetę - Kahje, by uczestniczyć w pogrzebie swojej ukochanej a następnie pozostawił swego syna Kolyat'a pod opieką ciotek oraz wujów. Thane powrócił do swojego stanu "uśpienia" gdy tylko zakończył swe polowanie na ludzi którzy odebrali mu jego miłość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki