FANDOM

Położenie: Droga MlecznaMorze CieniIera /  3. planeta

Warunek wstępny: Horyzont
(Mass Effect 2)
Warunek wstępny: Priorytet: Horyzont
(Mass Effect 3)

OpisEdytuj

Horyzont to planeta o umiarkowanym klimacie i idealnych warunkach dla form życia opartych na węglu. Otacza ją atmosfera azotowo-tlenowa utrzymywana przez bujną roślinność i liczne rodzaje bakterii. Miejscowa gleba szczególnie odpowiada ziemskim roślinom, nic więc dziwnego, że szybko rozwinęła się tu dobrze prosperująca ludzka kolonia.

Populacja Horyzontu podlega ciągłym zmianom. Atak Zbieraczy w roku 2185 pociągnął za sobą wiele ofiar, ale od początku inwazji Żniwiarzy na planetę płynie wartki strumień uchodźców. Wielu z nich ląduje tu nielegalnie, nie ma więc jak wiarygodnie ocenić liczby mieszkańców. Wielu kolonistów żywi urazę wobec nowych przybyszów, inni natomiast pogodzili się z nową rolą Horyzontu. Reklamy "Sanktuarium", głównego ośrodka dla uchodźców, pojawiają się w całej galaktyce.

Wpis z leksykonuEdytuj

Horyzont L.jpg

Horyzont jest typową dla Terminusa kolonią, posiadającą znikome walory turystyczne, ale za to kuszącą widokami na szybkie zarobki - zwłaszcza przy sprowadzaniu nowych produktów dla ludzi lub zaopatrywaniu Hierarchii Turian. Planeta została zbadana 18 lat temu, po czterech latach uruchomiono kolonię pilotażową; właściwa kolonia ma dziś osiem lat.

Wielkim bogactwem kolonii są zdrowe lasy i dostatek słodkiej wody. Kolonia rozkwita, stanowiąc miejsce ucieczki dla tych, którzy dosyć mają ograniczeń związanych z życiem w społeczeństwie zarządzanym przez Cytadelę. Horyzont przyciąga wielu awanturników, odszczepieńców i ludzi marginesu z całej przestrzeni należącej do Przymierza.

MisjaEdytuj

Mass Effect 2Edytuj

Mass Effect 3Edytuj

CiekawostkiEdytuj

Horizon Pre-Attack.jpg
  • Zgodnie z Mass Effect: Incursion populacja ludzi na planecie wynosiła 643,315 w 2183 r.
  • W Mass Effect 3 komandor Shepard pod koniec misji na Horyzoncie mówi -"dość mam tego miejsca". W Mass Effect 2 wypowiada podobną kwestię na zakończenia zadania na planecie -"dość mam tej koloni".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki