FANDOM

Harrot jest elkorskim handlarzem na Omedze. Prowadzi Emporium Harrota na rynku Omegi.

Mass Effect 2Edytuj

Po rozmowie z Kennem, komandor Shepard może mu pomóc i udać się do elkora. Komandor przekonuje go by zwolnił quarianina z umowy o zawyżaniu cen. Harrot za wysiłek Sheparda w negacjach postanawia dać mu zniżkę na swoje towary. Promocja nie jest dostępna jeśli Shepard zdecydował się na opłacenie biletu Kenna.

Mass Effect 3Edytuj

Elkora można znaleźć w bunkrze Arii, gdzie pokrzykuje ze swojego stoiska. Opowiada o tym jak udało mu się ukryć przed siłami Cerberusa na zapleczu swojego sklepu. Po czym znalazł go partol T'Loaki i uwolnił. Pragnie powetować swoje starty spowodowane atakiem i uzyskać przychylność Arii poprzez odzyskanie jej ulubionej kanapy z Zaświatów. Prosi komandora o pomoc w jej lokalizacji. W schronie ponownie otwiera swojej Emporium, z którego Shepard może korzystać. Jeśli mebel się znajdzie, Harrot będzie widoczny na ponownym otwarciu klubu.

Jeśli w 2185 udało sie komandorowi zdobyć u niego zniżkę, powie, że Shepard wydaje się mu znajomy. Wtedy mu przypomnimy o naszym bonusie.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas przydziału N7: Złoże w kanionie, datapad znaleziony na miejscu zadania ujawni, że wadliwe mechy (model  Mech YMIR)  zostały zakupione od Harrota.
  • W Mass Effect 2 na swoim stoisku pali cygaro, zaś w Mass Effect 3 już nie widzimy go palącego. (Zdarza się wtedy glitch nazwany przez graczy: "latający papieros").