Hacking ME2 Icon
Hakowanie SI obraca wrogów syntetycznych przeciw swoim sojusznikom. Dodatkowo wzmacnia tarcze zhakowanego celu. Działa tylko na te obiekty, które nie mają bariery biotycznej lub pancerza.

Poziom 1:

  • Czas ładowania: 12 sekund (Shepard 6 sekund)
  • Czas trwania: 5 sekund

Poziom 2:

  • Czas ładowania: 12 sekund (Shepard 6 sekund)
  • Czas trwania: 7 sekund
  • Moc tarcz: 200 punktów

Poziom 3:

  • Czas ładowania: 12 sekund (Shepard 6 sekund)
  • Czas trwania: 9 sekund
  • Moc tarcz: 350 punktów

Poziom 4: Dwa warianty dalszego rozwoju:

Ulepszone hakowanie SI – znacznie zwiększa czas trwania hakowania oraz moc tarczy zhakowanego celu.

  • Czas ładowania: 12 sekund (Shepard 6 sekund)
  • Czas trwania: 12 sekund
  • Moc tarcz: 500 punktów

Obszarowe hakowanie SI – rośnie obszar hakowania, dzięki czemu można zhakować kilku syntetyków naraz.

  • Czas ładowania: 12 sekund (Shepard 6 sekund)
  • Czas trwania: 9 sekund
  • Moc tarcz: 350 punktów
  • Promień rażenia: 3 m

DostępnośćEdytuj

Uwagi Edytuj

  • Zhakowane syntetyki zazwyczaj otrzymują obrażenia od swoich sojuszników, zwłaszcza jeśli stoją bliżej nich niż gracza. Dobrym celem są syntetyki, które nie używają osłon i atakują najbliższego przeciwnika (Mech YMIR, Mech LOKI, FENRIS, Łowcy, Niszczyciele i Behemoty). Żołnierze gethów są złym wyborem ze względu na szukanie osłon blisko gracza albo bierność podczas walki.
  • Zhakowane syntetyki dalej mogą być ostrzelane i dalej można używać na nich mocy.
  • Zhakowane syntetyki tracą tarczę wytworzoną przez moc technologiczną po upływie haku.
  • Dobrą radą jest użycie tej mocy na syntetykach położonych na tyle wrogiej armii, zwłaszcza przy większym poziomie trudności. Przeciwnicy będą zmuszeni obrócić się i zaatakować niedawnego pobratymca. To odsłoni przeciwników graczowi, który będzie mógł łatwo ich zdjąć.
  • W przeciwieństwie do Mass Effect mocą tą można zhakować każdego wroga i nie trzeba rozwijać umiejętności do użycia jej na silniejszych przeciwnikach.