FANDOM

Położenie: AndromedaHelejosRemav /  3. planeta

Opis Edytuj

Po roztrzaskaniu przez Plagę, ta niegdyś zdatna do zasiedlenia planeta stała się polem odłamków. Ze względu na brak atmosfery, istnieją tu nieliczne formy życia.

UWAGA: Wykryto nadmierne promieniowanie słoneczne i kosmiczne. Zalecane pozostawanie w nomadzie.

Wpis z Leksykonu Edytuj

Ta niewielka planeta była obiektem szczególnych zainteresowań turiańskiego kontyngentu Inicjatywy Andromeda. Badania długodystansowe wskazywały, że H-047c to „złoty świat” świetnie nadający się dla prawoskrętnego gatunku takiego jak turianie, w związku z czym nadano mu oznaczenie Habitat 5. Turiańska arka Natanus obrała kurs na H-047c, żeby upewnić się, że po przybyciu turianie będą mieli miejsce zdatne do zasiedlenia.

Badania wykazują, że w trakcie wielowiekowej podróży H-047c zostało obrócone w pył przez odłamki po wybuchu Plagi. Ciemna energia wytworzona przez to zjawisko zwiększyła masę odłamków do tego stopnia, że ich uderzenia roztrzaskały planetę, przez co stała się niezdatna do zamieszkania.

Aktualizacja: Po znacznym osłabieniu pola magnetycznego i utracie większości atmosfery, resztki powierzchni H-047c są bombardowane przez promieniowanie kosmiczne. W związku z tym gleba nie jest zdolna do podtrzymania życia, za to jest potencjalnym źródłem cennego helu-3.

Regiony Edytuj

Punkt Opis
Grzbiet Acherontu
Krater: Agneta Mieści główną bazę Kreksa.
Krater: Idrija Mieści porzuconą kopalnię, w której przetrzymywani są osadnicy z Inicjatywy.
Krater: Pustułka Mieści jeden z trzech ośrodków górniczych Kreksa.
Krater: Santiago Mieści placówkę Porzuconych, której aktywowanie przyspiesza produkcję helu-3.
Krater: Wespazjan Mieści jeden z trzech ośrodków górniczych Kreksa.
Rozpadlina Lete
Płaskowyż Kokytus Strefa lądowania Tempest. U podnóża płaskowyżu znajduje się jeden z trzech ośrodków górniczych Kreksa.

Misje Edytuj

Priorytetowe
Towarzyszy
Dodatkowe

Złoża minerałów Edytuj

Galeria Edytuj