FANDOM

Gregory Adams jest ludzkim inżynierem pokładowym w służbie floty Przymierza Systemów. Został starannie wyszkolny na Szefa Inżynierów na Normandii przez kapitana Andersona. Służył na większości typów okrętów wchodzacych w skład floty Przymierza. Przed służba na Normandii służył na SSV Tokio. Służy na Normandii w Mass Effect oraz Mass Effect 3.

Mass Effect

W pierwszej części gry inżynier Adams przebywał w maszynowni Normandii wraz Tali. Shepard może porozmawiać z nim o systemie komunikacyjny statku oraz aspektach technicznych związanych z funkcjonowaniem Normandii. Adams bardzo chwali Tali za jej umiejętności techniczne i znajomość budowy statków kosmicznych. Inżynier przyjaźni się nawigatorem Presslym.

Mass Effect 2

Po katastrofie Normandii, tak jak większość załogi, która przeżyła nie wraca na pokład nowego okrętu. Tali wspomina, że trudno jej będzie przyzwyczaić do braku Adamsa na pokładzie.

Mass Effect 3

ME3 Engineer Adams.png
Inżynier Adams ponownie służy na Normandii po tym jak Shepard na nowo wraca do Przymierza. W pierwszej rozmowie z Adamsem wspomina też, że dr Chakwas proponowała mu przyłączenie się do walki ze Zbieraczami. Niestety odmówił tłumacząc się, że nie ufa Cerberusowi i nie był pewny, czy Shepard jest prawdziwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki