FANDOM

Falere jest najmłodszą z trzech córek egzekutorki Samary. Jak wszystkie swoje siostry cierpi na rzadkie schorzenie genetyczne nazywane - ardat-yakshi. Wiele lat temu wraz ze swoją siostrą Rilą podjęły decyzję, by resztę życia spędzić w klasztorze na Lesuss. Trzecia z sióstr - Morinth, początkowo towarzyszyła rodzeństwu w klasztorze, ale uciekła z niego.

Mass Effect 3Edytuj

Falere pojawia się po raz pierwszy w czasie misji Kallini: Klasztor Ardat-Yakshi. Podczas spotkania z Komandorem Shepardem mówi mu, że Żniwiarze przybyli do klasztoru by zmienić wszystkie ardat-yakshi w Banshee. Prosi Sheparda by ocalił jej siostrę Rilę, która jest zamknięta w klasztornej Wielkiej Sali. Gdy ona dowiaduję się o bombie stara się dotrzeć jak najszybciej do siostry.

Na miejscu asari zostaje zaatakowana przez własną siostrę będącą pod wpływem indoktrynacji Żniwiarzy. Po oprzytomnieniu Rili ta prosi Falere by uciekła wraz z Komandorem, sam zaś chce zdetonować bombę za pomocą detonatora. Ta jednak protestuje przeciwko decyzji siostry, ale siłą zostaje wciągnięta do widny przez Sheparda. Rila zostaje otoczona przez Banshee. Jedna ze zjaw łapie ją, unosi do góry i ciężko rani, ta zaś ostatkiem sił detonuje bombę mówiąc, że ardat-yakshi nie są niewolnicami Żniwiarzy. Będąc poza strefą wybuchu bomby Falere rozpacza, że Komandor pozwolił jej siostrze zginąć.

Samara falere
Jeśli spotkaliśmy Samarę w klasztorze (przeżyła samobójczą misję z Mass Effect 2) to pod koniec misji na oczach córki będzie próbowała się zastrzelić. Swój czyn umotywuje Kodeksem Egzekutorek Asari, który nie pozwala przebywać żywym ardat-yakshi poza murami klasztoru. Egzekutorka w ten sposób próbuje "ominąć" Kodeks. Shepard, dzięki specjalnej opcji idealisty, może ją powstrzymać przed postrzałem. Wówczas to Falere zadeklaruje chęć pozostania w klasztorze, a Samara dołączy do Komandora jako zasób wojenny. W przypadku gdy Samara się zastrzeli bądź w ogóle się nie pojawi w klasztorze, Shepard może zabić córkę egzekutorki, bądź zostawić ją w spokoju. Ta obiecuje mu, że jeśli zachowa ją przy życiu to gdy przyjdą ponownie Żniwiarze, to sama się zabije.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki