FANDOM

Fai Dan jest ludzkim przywódcą kolonii Nadzieja Zhu, na Feros. Znajduję się w pobliżu rozbitego frachtowca Borealis. Fai Dan wyjaśnia sytuację na Feros komandorowi Shepard, w tym szczegółowe informacje na temat ataku Gethów.

Mass EffectEdytuj

Co ciekawe, gdy inni koloniści proszeni są o informacje o Nadziei Zhu, każą komandorowi iść i poprosić o to Fai Dana. Informuje on Sheparda, czego potrzebują w kolonii i kto się czym zajmuję. Sam prosi o zniszczenie nadajnika Gethów. Zależy mu głęboko na kolonistach i troszczy się o pomoc Sheparda.

Wraz z innymi kolonistami, Fai Dan został zainfekowany zarodnikami Toriana, ale wydaje się mieć większą autonomię niż inni. Torian mógł użyć go jako lokalny "kontroler" dla kolonistów, wykorzystując go, bo był ich przywódcą.

Po powrocie z siedziby ExoGeni i rozbrojeniu lub zabiciu kontrolowanych przez Toriana kolonistów na Nadziei Zhu, Sheparda i jego towarzysze spotykają Fai Dana, który zbliża się do nich z pistoletem, starając się oprzeć wpływom Toriana. Jest zrozpaczony z powodu zakażenia kolonistów, gdyż uważał za swój obowiązek chronić ich, jako przywódca. Poczucie odpowiedzialności nie daję mu spokoju. Wskazuje on pistoletem na Sheparda, twierdząc, że Torian chce zatrzymania dowódcy wroga. Zanim jednak Shepard może strzelać w obronie własnej, Fai Danowi udaje się przezwyciężyć kontrolę Toriana i strzela sobie w głowę, popełniając samobójstwo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki