FANDOM

Elias Kelham jest ludzkim przestępcą mieszkającym na Cytadeli. Początkowo był jedynie drobnym przestępcą, ale atak w 2183 r. Suwerena na Cytadelę spowodował śmierć znacznej części mafijnych bossów, co pozwoliło mu umocnić własną pozycję. Przekupuje on kapitana Bailey'a w zamian za nie ingerowanie w jego nieuczciwe interesy. Jest zamieszany w zniknięcie Kolyata Kriosa.

W oryginalnej wersji językowej głosu postaci użyczył Keith Szarabajka, a w polskiej Miłogost Reczek.

Mass Effect 2Edytuj

Przesłuchanie Kelhama
Podczas misji lojalnościowej Thane'a, Komandor Shepard oraz Krois dowiaduję się, podczas poszukiwań młodego Kriosa, że Kelham wynajął go do zabicia turiańskiego polityka - Jorama Talid (prowadzi agresywną antyludzką kampanię). Przestępca jest przesłuchiwany przez Sheparda i Thane'a na posterunku SOC w okręgu Zakera. Niezależnie od wykorzystanych metod przesłuchania, Kelham przyzna się do wynajęcia młodego drella w celu zamachu. Krios zauważa, że przesłuchanie mogło być jednym z najkrótszych w  historii wszystko zależało od przyjętych metod.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki