Koloniści z Eden Prime walczą z okupantami z Cerberusa. Pomóż ruchowi oporu, dostarczając im dane wywiadowcze Cerberusa.

Pozyskanie przydziału Edytuj

Zadanie pozyskujemy po przeczytaniu wpisu z terminalu, który znajduje się w pierwszym napotkanym, otwartym budynku tuż przed windą, po prawej stronie, zanim zjedziemy windą wpis ten jest zarazem pierwszą częścią danych wywiadowczych.

Sposób wykonania Edytuj

Img 22286 mass-effect-3-lets-play-part-21-eden-prime-from-ashes-dlc-2
Gdy Shepard zbadał kapsułę, musimy stoczyć krótką walkę z Nemezis. Następnie po pokonaniu wroga skręcamy do pierwszego budynku po lewej stronie (Budynek nr 5) i następnie przechodzimy do ostatniego pomieszczenia gdzie znajduje się drugi terminal. Gdy zdobędziemy potrzebne informacje udajemy się do budynku na przeciwko, gdzie po prawej stronie od wejścia znajduje się drabina. (Budynek nr 2) W pomieszczeniach znajdujemy ciała poległych kolonistów. Ostatnie dane wywiadowcze znajdują się na końcu budynku, w środkowym terminalu, na ścianie po lewej stronie, od razu przed rozsuwanymi drzwiami.

Po wykonaniu zadania otrzymujemy 5 punktów reputacji oraz wsparcie Eden Prime do zasobów wojennych.

Notka: Jeżeli przed opuszczenie koloni nie uzbiera się wszystkich danych wywiadowczych nie będzie możliwości na dokończenie tego zadania w późniejszym okresie gry.

Więcej z Fandomu