FANDOM

Położenie: Droga MlecznaStrefa DMZ KroganAralakh /  1. planeta

OpisEdytuj

Durak to mała, omiatana falami ciepła skała orbitująca w oślepiającym blasku gwiazdy Aralakh. Co jakiś czas zatrzymuje śladową atmosferę złożoną z gazów przyniesionych przez silny wiatr słoneczny z Aralakh. Po pewnym czasie ten sam wiatr niszczy gazową otoczkę. Durak ma kilka cennych złóż metali ciężkich. Sporadycznie eksploatowali je kroganie, gdy byli u szczytu potęgi. W ostatnich latach Rebelii pięć klanów pracujących na tej planetoidzie rozpoczęło walki o dostęp do wyjątkowo bogatego złoża irydu. Watażkowie tych klanów umówili się na Spór (spotkanie na neutralnym terenie), aby wynegocjować rozejm. Niestety każdy z nich chciał w tym samym czasie zadać pozostałym cios w plecy. Kiedy przywódcy i ich sekundanci się spotkali, bazy wszystkich klanów równocześnie zniszczyły się nawzajem, prowadząc ostrzał artyleryjski hiperszybkimi pociskami. Watażkowie pozostali sami - z małymi zapasami pożywienia, wody i powietrza, które mieli przy sobie - bez żadnych szans na wezwanie pomocy. Prawdopodobnie stoczyli następnie okrutny bój na śmierć i życie. Na Tuchance potomkowie pięciu "klanów z Duraka" do dziś spierają się o to, który z watażków mógł przed śmiercią z satysfakcją popatrzeć na zwłoki swoich czterech rywali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki