FANDOM

Położenie: Droga MlecznaStrefa DMZ KroganDranek /  2. planeta

OpisEdytuj

Dor to typowy metanowo-amoniakalny olbrzym lodowy. Jest główną bazą paliwową w swoim układzie, stanowiącym bramę do gromady Dranek. W jednym z punktów Lagrange'a w polu grawitacyjnym planety znajduje się Stacja Pildea, będąca siedzibą statków patrolowych Misji Demilitaryzacyjnej Rady (MDR). MDR rejestruje cały ruch kosmiczny w obrębie Krogańskiej Strefy Zdemilitaryzowanej i ma prawo do przeszukania każdego statku w dowolnej chwili i z dowolnego powodu. Nie robi się tu żadnych wyjątków; w ciągu ostatnich dwustu lat doszło do paru afer dyplomatycznych: gdy załogi fregat patrolowych przeszukały statek szpitalny asari, batariański statek dyplomatyczny czy ludzki prywatny statek towarowy. Takie kontrole są dozwolone na mocy warunków krogańskiego zawieszenia broni. O ile pozwolono kroganom zachować własny rząd i osobiste uzbrojenie, to jakiekolwiek próby dostarczenia klanom z Tuchanki uzbrojenia dla statków kosmicznych są karalne. Choć od końca wojny minęło już prawie tysiąc lat, ciągle oficjalną karą za przemyt niedozwolonego uzbrojenia jest śmierć przez wystrzelenie w próżnię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki