FANDOM

Dominic Osoba jest ludzkim ambasadorem, którego można spotkać w holu ambasad na Cytadeli. Poszukuje on swojego syna Bilala, który zaginął w akcji na Benningu.

Mass Effect 3Edytuj

W Ambasadach Cytadeli Shepard może podsłuchać rozmowę ambasadora Osoby pokazującej jego zmagania z biurokracją w poszukiwaniu syna. Dominic opowiada komandorowi, że oddział jego syna Bilala wrócił z misji na Benningu bez niego i byli zbyt zawstydzeni, żeby spojrzeć w oczy ambasadorowi i o tym powiedzieć. Osoba prosi Sheparda o pomoc.

Po tym jak Shepard znalazł nieśmiertelniki Bilala na Benningu i oddał je Dominicowi, Shepard może pójść do baru Czyściec i posłuchać i heroiźmie Bilala. Cerberus przyszpilił jego oddział, ale Osoba poświęcił się, zeby ocalić resztę drużyny Po nieudanym zamachu na Cytadelę, Osoba przejmuje tymczasowo funkcję ziemskiego radnego w Radzie Cytadeli w miejsce zmarłego Donnela Udiny.

CiekawostkiEdytuj

  • Słowo „osoba” ma podobne znaczenie co w języku polskim również w językach rosyjskim, ukraińskim, serbskim, chorwackim, słowackim i czeskim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki